Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 11
Razvoj organizacionih kapaciteta za podsticanje preduzetničkog ponašanja
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 06-07-2013)
Korporativno preduzetništvo predstavlja sistematsku preduzetničku inicijativu
koja revitalizuje organizaciju iznutra i oblikuje poslovanje putem prepoznavanja i
eksploatacije identifikovanih preduzetničkih prilika. Ono ...
Strategijsko upravljanje ljudskim resursima u ekonomiji zasnovanoj na znanju знању / Strategic human resource management in the knowledge-based economy
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 06-06-2013)
U radu su razmatrani najvažniji elementi strategijskpg upravljanja ljudskim
resursima u kontekstu ekonomije u kojoj znanje ima status kritičnog resursa,
čime je istovremeno opredeljen predmet istraživanja. Osnovni cilj ...
Uticaj izbora modela utvrđivanja transfernih cena na performanse poslovanja multidivizionog preduzeća
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 07-03-2013)
Koncept integrisanog izveštavanja preduzeća - instrument podmirenja informacionih potreba ključnih stejkholdera / A Tool for Meeting Information Needs of the Key Stakeholders
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2013)
Sa promenom poslovnog okruženja, menja se i način na koji preduzeće posluje i
kreira vrednost. Navedene promene praćene su promenama u korporativnom
izveštavanju. Tekuća finansijsko-ekonomska kriza naglasila je sve ...
Obračun troškova po aktivnostima baziran na vremenu - instrument integrisanog upravljanja lean poslovnim procesima
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 03-06-2013)
Postizanje, očuvanje i jačanje konkurentske prednosti predstavlja ključni faktor
opstanka i uspešnosti poslovanja savremenih preduzeća. Preduzeća definišući svoju
misiju, viziju i ciljeve, odnosno na bazi toga formulišući ...
Teorijsko-metodološki problemi revizije finansijskih izveštaja turističkih preduzeća
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 05-04-2013)
U promenljivom okruženju od revizora se ne traži da overi istorijske
informacije u finansijskim izveštajima klijenta, već da gleda u budućnost i da bude spreman da drži korak s promenljivim potrebama javnosti, kao i s ...
Tržišna moć korporacija i konkurencija u grani
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 26-06-2013)
U savremenim uslovima poslovanja koje karakteriše proces globalizacije
tržišna moć korporacija sve više dobija na značaju. Tržišna moć je sposobnost
korporacije ili više njih da u dužem roku na nekom tržištu profitabilno ...
Teorijsko-metodološka analiza institucionalnih faktora ekonomskog rasta - evaluacija tranzicionih ekonomija / Theoretical and methodological analysis of institutional determination of economic growth – the evaluation of transition countries
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2013)
Predmet istraživanja doktorske disertacije odnosi se na analizu značaja i mehanizama na koji institucionalna obeležja utiču na efikasnost nacionalnih ekonomija. Pritom, cilj je da se istraživanjem identifikuju relevantne ...
Uticaj postakvizicione integracije i restrukturiranja na efikasnost preduzeća
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2013)
Procesi akvizicije preduzeća predstavljaju kompleksan fenomen i uslovi pod kojima
unapređuju ili uništavaju vrednost preduzeća još uvek ostaju nedovoljno objašnjeni uprkos brojnim istraživanjima. Postakviziciona integracija ...
Uticaj nematerijalne aktive preduzeća na proces stvaranja vrednosti
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 31-12-2013)