Razvoj organizacionih kapaciteta za podsticanje preduzetničkog ponašanja
Author
Erić, Jelena M.Mentor
Babić, Verica
Committee members
Paunović, BlagojeStojanović-Aleksić, Vesna R.
Metadata
Show full item recordAbstract
Korporativno preduzetništvo predstavlja sistematsku preduzetničku inicijativu
koja revitalizuje organizaciju iznutra i oblikuje poslovanje putem prepoznavanja i
eksploatacije identifikovanih preduzetničkih prilika. Ono obuhvata kreiranje
novih poslova u okviru postojećeg, kao i transformaciju ili revitalizaciju
organizacije kroz redefinisanje ključnih vrednosti na kojima je zasnovana. Imajući
u vidu da je korporativno preduzetništvo sredstvo za dostizanje i održanje
konkurentske prednosti u dužem roku, značajno je identifikovati i analizirati
organizacione faktore koji doprinose podizanju organizacionih kapaciteta za
podsticanje preduzetničkog ponašanja.
Corporate entrepreneurship represents systematic entrepreneurial initiative aiming to revitalize the organization internally and shape the business through the identification and exploitation of identified entrepreneurial opportunities. It refers to the creation of new business within the existing one, but also the transformation and revitalization of the organization through a redefinition of its core values. Bearing in mind that the corporate entrepreneurship is a mean for achieving and sustaining competitive advantage in the long run, it is important to identify and analyze organizational factors that influence organizational capacity to encourage employees’ entrepreneurial behavior.