Pretraga po članovima komisija
Prikaz rezultata 1-7 od 7
-
Kvalitet u funkciji obezbeđivanja satisfakcije korisnika hotelijerskih usluga
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 12-04-2017) -
Održivo korišćenje prirodnih resursa kao osnova razvoja turizma Srbije / Sustainable use of natural resources as a basis of tourism development in Serbia
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 04-02-2016) -
Resursne atrakcije kao multiplikativni faktor razvoja zdravstvenog turizma Srbije / Resource attractions as a multiplicative factor for development of health tourism in Serbia.
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 23-05-2017) -
Strategija razvoja kanala marketinga u agrobiznisu Republike Srbije / The strategy of marketing channel development in agribusiness of the Republic of Serbia
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 29-06-2015) -
Uticaj društveno odgovornog poslovanja preduzeća na tržišno pozicioniranje brenda / ǂThe ǂimpact of corporate social responsibility on market brand positioning
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2023) -
Uticaj metoda unapređenja prodaje na impulsivno ponašanje potrošača / Impact of sales promotion tools on consumers' impulse buying behavior
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 03-11-2018) -
Uticaj potrošačkog etnocentrizma na ponašanje kupaca / The influence of consumer ethnocentrism on consumer behavior
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2022)