Претрага по члановима комисија
Приказ резултата 1-8 од 8
-
Alternativne strategije poslovnog marketinga na tržištu u razvoju / Alternative strategies of business to business marketing in emerging marketing
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 29-09-2016) -
Istraživanje uticaja strategijskih komunikacija na pozicioniranje korporativnog brenda / Exploring the influence of strategic communications on corporate brand positioning
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 16-12-2015) -
Model optimalnog tržišnog pozicioniranja u turizmu baziran na preferencijama turista / Model for optimal market positioning in tourism based on the tourist's preferences
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 29-06-2015) -
Razvoj metodologije marketinških istraživanja na Internetu / Development of methodology for online marketing research
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 27-09-2016) -
Razvoj modela međuzavisnosti prodajnih aktivnosti i pozicioniranosti brenda privatnih zdravstvenih ustanova u Republici Srbiji / Developmental model of inter-dependency between saling activities and brand position of the private health institutions in Serbia
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 16-06-2017) -
Strateško planiranje marketing informacionog sistema u poslovanju / Strategic marketing planning of information systems in business
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 18-01-2019) -
Strateško planiranje marketinga u ustanovama kulture / Strategic planning of marketing in culture institutions
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 24-02-2016) -
Планирање маркетинг комуникационих стратегија у културно-образовним институцијама за децу / Planning of communication strategy marketing in cultural-educational institutions for children
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 22-06-2017)