Претрага по менторима
Приказ резултата 1-4 од 4
-
Izbor modela nabavke u strateškom pozicioniranju proizvodnog preduzeća u prehrambenoj industriji u Republici Srbiji / Choice of model purchasing in strategic positioning of production company in food industry in the Republic of Serbia
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 27-09-2018) -
Koncentracija u trgovini na malo kao determinanta profitabilnosti maloprodajnih preduzeća
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 18-02-2016) -
Relacione norme, zavisnost i elementi kvaliteta odnosa između učesnika u kanalima marketinga u Republici Srbiji / Relational norms, dependence and the elements of relationship quality between participants in marketing channels in the Republic of Serbia
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 28-09-2018) -
Strategijski brend menadžment kao faktor konkurentnosti kompanija / Strategic brand management as the factor of company competitiveness
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 07-11-2012)