Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију
Преглед по
Најновије дисертације
-
Специфичност језичког израза код глувих и наглувих ученика основношколског узраста / Specifičnost jezičkog izraza gluvih i nagluvih učenika osnovnoškolskog uzrasta Specific language expression in deaf and hard of hearing elementary school students : doktorska disertacija doctoral dissertation
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 20-05-2022) -
Специфичности социјалне когниције код одраслих особа са интелектуалном ометеношћу и придруженим психијатријским стањима / Specificities of social cognition among adults with intellectual disabilities and associated psychiatric conditions
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 13-10-2023) -
Утицај карактеристика гласа на квалитет комуникације код одраслих особа са депресивним поремећајем / Impact of voice characteristics on quality of communication in adults with depressive disorders
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 02-07-2024) -
Карактеристике социјалне партиципације и квалитета живота код особа са реуматоидним артритисом / Characteristics of social participation and quality of life in persons with rheumatoid arthritis
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 23-04-2023) -
Корелација математичких способности и егзекутивних функција код деце са церебралном парализом / Correlation between mathematical abilities and executive functions in children with cerebral palsy
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 23-01-2023) -
Роботски потпомогнути тренинг хода код деце са церебралном парализом / Robot- assisted gait traning in children with cerebral palsy
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 05-12-2022) -
Адаптивне вештине код деце са поремећајима комуникације / Adaptive skills in children with communication disorders
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 05-07-2022) -
Социјалне услуге као додатна подршка инклузивном образовању / Social services as additional support for inclusive education
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 24-01-2024) -
Академски и социјални исходи инклузивног образовања код ученика типичног развоја / Academic and social outcomes of inclusive education in students with typical development
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 23-04-2023) -
Евалуација циљева индивидуалног образовног плана и академски успех ученика са инвалидитетом у средњој школи / Евалуација циљева индивидуалног образовног плана и академски успех ученика са инвалидитетом у средњој школи
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 18-01-2024) -
Моторичке способности као фактор развијености животних и социјалних вјештина ученика различитог визуелног статуса / Motor abilities as a factor in the development of life and social skills in students with different visual status
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 25-11-2023) -
Специфичности усвајања страног језика код деце са развојним поремећајем координације / Specifics of foreign language acquisition in children with developmental coordination disorder
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 07-06-2022) -
Повезаност стигме и црта личности са квалитетом живота родитеља деце са поремећајем из спектра аутизма и моторичким поремећајима / The relationship between stigma, personality, and quality of life of parents of children with autism spectrum disorder and physical
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 03-07-2020) -
Сензорно процесирање и дефицити пажње код деце са аутистичким спектром поремећаја / Сенсорная обработка и дефицит внимания у детей с расстройством аутистического спектра
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 30-09-2020) -
Повезаност школске климе и проблема у понашању код ученика млађих разреда основне школе / The relationships between school climate and behavioral problems in students in lower grades of primary school
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 10-01-2020) -
Повезаност школског неуспеха и сукоба са законом у периоду адолесценције / The relationship between poor school performance and conflict with the law in adolescence
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 30-12-2020) -
Самоодређење одраслих особа са интелектуалном ометеношћу / Self-determination of adults with intellectual disabilities
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 17-03-2020) -
Карактеристике говора и гласа као предиктори квалитета комуникације код одраслих особа са дизартријом / Characteristics of speech and voice as predictors of the quality of communication in adults with dysarthria
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 27-12-2019) -
Рани показатељи дислексије и дисграфије / Early dyslexia and dysgraphia indicators
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 25-12-2018) -
Тип становања и квалитет живота особа са интелектуалном ометеношћу / The housing type and life quality of people with intelectual disability
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 04-11-2015)