Имплементација адаптивног Moodle LMS прилагођавањем стилова учења по Felder-Silverman моделу
Implementation of adaptive Moodle LMS with adjusments of the Felder-Silverman model of learning styles
Author
Златковић, Драган М.Mentor
Денић, Небојша М.Committee members
Закић, АлександарПауновић, Марија
Видас- Бубања, Маријана
Павков, Иван
Metadata
Show full item recordAbstract
Е-учење, као сложен систем, обухвата учење на даљину, наставне материјале у различитим формама и облицима, групне и индивидуалне процесе учења, као и интерактивни и туторски рад. Да би се повећала ефективност система за е-учење, потребно је пре свега размотрити својства студената и њихове стилове учења. На основу података прикупљених на различите начине, методама истраживања путем упитника за утврђивање индекса стилова учења (ILS), коришћењем система за управљањем учењем Moodle LMS-а, на основу субјективне процене предметних наставника, као и на основу података из пословног информационог система, утврђују се афинитети студената. Затим се на основу ових информација врши адаптација, процес који прилагођава рад Moodle LMS-а на основу стилова учења појединаца. Примарни циљеви који се могу постићи прилагођавањем система е-учења су унапређење изгледа и делотворност курса, подршку у проналажењу података о наставном предмету, ефикасније претраживање и постављање резултата претраге у аспекту ин...тересовања студената, као и повећање лојалности студената образовној установи.