Приказ основних података о дисертацији
Имплементација адаптивног Moodle LMS прилагођавањем стилова учења по Felder-Silverman моделу
Implementation of adaptive Moodle LMS with adjusments of the Felder-Silverman model of learning styles
dc.contributor.advisor | Денић, Небојша М. | |
dc.contributor.other | Закић, Александар | |
dc.contributor.other | Пауновић, Марија | |
dc.contributor.other | Видас- Бубања, Маријана | |
dc.contributor.other | Павков, Иван | |
dc.creator | Златковић, Драган М. | |
dc.date.accessioned | 2022-12-15T12:15:21Z | |
dc.date.available | 2022-12-15T12:15:21Z | |
dc.date.issued | 2022-09-29 | |
dc.identifier.uri | https://alfa.edu.rs/wp-content/uploads/2022/02/Disertacija.pdf | sr |
dc.identifier.uri | https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/21088 | |
dc.description.abstract | Е-учење, као сложен систем, обухвата учење на даљину, наставне материјале у различитим формама и облицима, групне и индивидуалне процесе учења, као и интерактивни и туторски рад. Да би се повећала ефективност система за е-учење, потребно је пре свега размотрити својства студената и њихове стилове учења. На основу података прикупљених на различите начине, методама истраживања путем упитника за утврђивање индекса стилова учења (ILS), коришћењем система за управљањем учењем Moodle LMS-а, на основу субјективне процене предметних наставника, као и на основу података из пословног информационог система, утврђују се афинитети студената. Затим се на основу ових информација врши адаптација, процес који прилагођава рад Moodle LMS-а на основу стилова учења појединаца. Примарни циљеви који се могу постићи прилагођавањем система е-учења су унапређење изгледа и делотворност курса, подршку у проналажењу података о наставном предмету, ефикасније претраживање и постављање резултата претраге у аспекту интересовања студената, као и повећање лојалности студената образовној установи. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Универзитет „Алфа БК“, Факултет за математику и рачунарске науке | sr |
dc.rights | openAccess | en |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Универзитет „Алфа БК“ | en |
dc.subject | Е-учење | sr |
dc.subject | ILS упитник | sr |
dc.subject | стилови учења | sr |
dc.subject | Moodle LMS | sr |
dc.subject | прилагођавање | sr |
dc.subject.classification | Природно-математичке науке | sr |
dc.title | Имплементација адаптивног Moodle LMS прилагођавањем стилова учења по Felder-Silverman моделу | sr |
dc.title.alternative | Implementation of adaptive Moodle LMS with adjusments of the Felder-Silverman model of learning styles | sr |
dc.type | doctoralThesis | en |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/148931/bitstream_148931.pdf | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/148929/bitstream_148929.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_21088 |