Pregled Универзитет Привредна академија у Новом Саду po temi "Marketing"
Prikaz rezultata 1-5 od 5
-
Детерминанте креирања препознатљивог бренда у савременим тржишним условима / Determinante kreiranja prepoznatljivog brenda u savremenim tržišnim uslovima
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд, 16-07-2018) -
Компаративно разматрање маркетинг микса и утицај дилера на тржиште аутомобила у Србији / Komparativno razmatranje marketing miksa i uticaj dilera na tržište automobila u Srbiji
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд, 30-09-2020) -
„Маркетинг и маркетиншка култура у образовно-васпитним установама“, / „Marketing i marketinška kultura u obrazovno-vaspitnim ustanovama“,
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд, 28-09-2018) -
Стратешко-маркетиншки модел позиционирања и брендирања Републике Србије / Strateško-marketinški model pozicioniranja i brendiranja Republike Srbije
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд, 29-09-2016) -
Улога и значај феномена Big Data са аспекта маркетиншких истраживања / Uloga i značaj fenomena Big Data sa aspekta marketinških istraživanja
(Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за економију и инжењерски менаџмент, 28-09-2018)