Pretraga po članovima komisija
Prikaz rezultata 1-5 od 5
-
Determinante stavova i namera potrošača u pogledu kupovine domaćih i globalnih brendova
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 19-08-2020) -
Kreiranje vrednosti potrošačima u funkciji razvoja marketinških odnosa / Creating values to consumers in the function of developing marketing relations
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 29-09-2020) -
Marketing kao faktor reputacije preduzeća
(Универзитет у Нишу, Економски факултет, 04-11-2017) -
Strategija razvoja kanala marketinga u agrobiznisu Republike Srbije / The strategy of marketing channel development in agribusiness of the Republic of Serbia
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 29-06-2015) -
Unapređivanje konkurentnosti preduzeća auto industrije u uslovima globalne racionalizacije poslovanja / Improving the competitiveness of companies in auto industry under conditions of the global business rationalization
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 23-10-2014)