Search
Now showing items 1-3 of 3
Uticaj nacionalnog poslovnog okruženja na strane direktne investicije kao međunarodnu marketing strategiju / Influence of national business environment on foreign direct Investments as an international marketing strategy
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2012)
Aktuelnost i neophodnost strategijskog pristupa marketing aktivnostima i
potreba afirmisanja intenzivnije i kompleksnije međunarodne orijentacije
domaćih preduzeća, polazni su aspekti u okviru kojih su realizovani ...
Globalizacija standarda finansijskog izveštavanja / Globalization of financial reporting standards
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 03-02-2012)
Potreba za standardima finansijskog izveštavanja, kao principima i pravilima kojih kompanije moraju da se pridržavaju prilikom sastavljanja finansijskih izveštaja opšte namene, danas nije sporna. Ona proizilazi iz izuzetnog ...
Eksterna revizija i kredibilitet finansijskih izveštaja osiguravajućih organizacija
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 23-03-2012)
Nesporna je ključna uloga osiguranja u obezbeđenju kontinuiteta privredne aktivnosti u uslovima nastajanja rizičnih događaja sa katastrofalnim posledicama. Imajući u vidu društveni značaj osiguranja kao i prirodu i karakter ...