Претраживање
Приказ резултата 1-5 од 5
E-učionica kao inovativni model interaktivnog učenja u razrednoj nastavi
(Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет, Сомбор, 26-09-2018)
U radu je predstavljeno eksperimentalno istraživanje koje je imalo za cilj da utvrdi doprinos e-učionice projekta Dositej, tehničkih sredstava, elektronskih nastavnih materijala i interaktivnih modela organizacije nastave ...
Утицај етничке припадности учитеља на реализацију друштвених садржаја у настави природе и друштва
(Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет, Сомбор, 28-09-2018)
У раду су истражене релације између садржаја у наставним програмима и уџбеницима наставе природе и друштва у односу на ставове учитеља различите етничке припадности. У склопу тако реализованог истраживања, утврђена је ...
Modeli prezentacije društvenih sadržaja u udžbenicima razredne nastave / Presentation models of social content in textbooks of class teaching
(Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет, Сомбор, 27-11-2014)
U radu je razmatrana mogućnost efikasnijeg osposobljavanja učenika da razumeju složene društvene odnose i razviju delatne socijalne veštine. Akcenat je na udžbenicima razredne nastave koji integrišu društvene sadržaje. ...
Модели примене апликативног софтвера у основној школи и образовању будућих учитеља
(Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет, Сомбор, 27-08-2020)
Примена апликативних софтвера постаје све заступљенија у наставном процесу, а њихова разноврсност и начини употребе могу утицати на процес и крајњи исход учења. У зависности од садржаја учења, узраста ученика и других ...
Допринос примене лабораторијско-експерименталне методе квалитету знања ученика разредне наставе о природним појавама и процесима
(Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет, Сомбор, 26-08-2020)
Досадашања истраживања указују на позитиван допринос примене ЛЕМ, односно сваке врсте експеримената (ученичких – УЕ и демонстрационих - ДЕ) знању ученика разредне наставе из интегрисаних природних наука. УЕ подразумевају ...