Browse by mentor
Now showing items 1-6 of 6
-
Odnosi sa javnošću u funkciji jačanja reputacije organizacija posebne namene / Public relations in function of strengthening of reputation of special purpose organizations
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 27-06-2016) -
Uticaj marketinškog komuniciranja na proces poslovnog pregovaranja i stvaranje dodate vrednosti / Impact of marketing communication on the process of business negotiation and creation of additional value
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 12-07-2019) -
Интегрисано оглашавање базирано на когнитивним и афективним реакцијама аудиторијума / Integrated advertising based on cognitive and affective reactions of тhe audience
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 15-07-2016) -
Унапређење инструмената комуникације у односима са инвеститорима у Србији / Improvement of communication instruments for investor relations in Serbia
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 12-01-2016) -
Унапређење интегрисаних комуникација у функцији промоције војне професије потенцијалним професионалним војницима / Improvement of integrated communications in function of promotion of the military profession to potential profesional soldiers
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 26-09-2016) -
Унапређење модела маркетиншких комуникација у контексту дигиталне софистицираности генерације ипсилон / The improvement of marketing communication models in the context of generation Y digital sophistication
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 11-09-2021)