Претрага по менторима
Приказ резултата 1-6 од 6
-
Istraživanje uticaja marketing strategija na izgradnju poverenja u onlajn okruženju / Exploring the impact of marketing strategies on building trust in the online shopping
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 29-10-2013) -
Koncept marketinške orijentacije u razvoju tehnoloških preduzetničkih poduhvata / The concept of marketing orientation in development of technological startups
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 27-09-2016) -
Model upravljanja brendom u funkciji zasnivanja dugoročnih odnosa sa potrošačima / Brand management model in purpose of establishing long term customer relationship
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 30-09-2016) -
Razvoj integrisanog modela lojalnosti korisnika usluga maloprodaje u Srbiji / The development of an integrative model of retail customer loyalty in Serbia
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 31-03-2015) -
Razvoj modela brendiranja nacije
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 07-10-2015) -
Истраживање интерактивности у дигиталним маркетиншким стратегијама / Interactivity research in digital marketing strategies
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 17-06-2016)