Претрага по члановима комисија
Приказ резултата 1-6 од 6
-
Determinante stavova i namera potrošača u pogledu kupovine domaćih i globalnih brendova
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 19-08-2020) -
Model upravljanja brendom u funkciji zasnivanja dugoročnih odnosa sa potrošačima / Brand management model in purpose of establishing long term customer relationship
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 30-09-2016) -
Upravljanje kapacitetom apsorpcije znanja kao faktor konkurentnosti oprganizacije / Absorptive capacity management as organizational competitiveness factor
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 09-07-2014) -
Uticaj nacionalnog poslovnog okruženja na strane direktne investicije kao međunarodnu marketing strategiju / Influence of national business environment on foreign direct Investments as an international marketing strategy
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2012) -
Маркетинг стратегије највећих извозника : међународна компаративна анализа релевантна за Србију / Marketing strategies of the largest exporters : the international comparative analysis relevant for Serbia
(Универзитет у Београду, Економски факултет, 02-10-2019) -
Унапређење модела маркетиншких комуникација у контексту дигиталне софистицираности генерације ипсилон / The improvement of marketing communication models in the context of generation Y digital sophistication
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 11-09-2021)