Претрага по члановима комисија
Приказ резултата 1-5 од 5
-
Kulturna diplomatija kao činilac promene imidža Republike Srbije
(Универзитет Сингидунум, Факултет за медије и комуникацију (ФМК), 07-05-2019) -
Razvoj modela međuzavisnosti prodajnih aktivnosti i pozicioniranosti brenda privatnih zdravstvenih ustanova u Republici Srbiji / Developmental model of inter-dependency between saling activities and brand position of the private health institutions in Serbia
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 16-06-2017) -
Strategijsko upravljanje brendom na osnovu marketing i finansijskih indikatora / Strategic brand management based on marketing and financial indicators
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 17-12-2013) -
Истраживање интерактивности у дигиталним маркетиншким стратегијама / Interactivity research in digital marketing strategies
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 17-06-2016) -
Стратешко планирање образовања људских ресурса у агросектору / Strategic planning of human resources education in agricultural sector.
(Универзитет у Београду, Факултет организационих наука, 20-04-2018)