Претрага по члановима комисија
Приказ резултата 1-17 од 17
-
Adaptable Java Agents (AJA) — a Tool for Programming o f Multi-Agent Systems / Adaptabilni java agenti – alat za programiranje multi-agentskih sistema
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 07-04-2004) -
Analiza procesnih i računskih iteracija primenom savremenih računarskih aritmetika
(Универзитет у Нишу, Електронски факултет, 02-02-2012) -
Extendable and Adaptable Framework for Input Language Independent Static Analysis / Proširiv i prilagodljiv okvir za statičku analizu nezavisnu od ulaznog jezika
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 16-09-2015) -
Extraction and analysis of complex networks from different domains / Ekstrakcija i analiza kompleksnih mreža iz različitih domena
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 02-06-2015) -
High-Dimensional Data Representations and Metrics for Machine Learning and Data Mining / Reprezentacije i metrike za mašinsko učenje i analizu podataka velikih dimenzija
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 11-02-2011) -
Intelligent multiagent systems based on distributed non-axiomatic reasoning / Inteligentni multiagentski sistemi zasnovani na distribuiranom ne-aksiomatskom rezonovanju
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 14-09-2015) -
Metadata-Supported Object-Oriented Extension of Dynamic Geometry SoftwareTI / Objektno-orijentisano proširenje softvera zadinamičku geometriju podržano metapodacima
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 10-10-2019) -
Model vrednovanja mogućnosti uvodjenjakooperativnih otvorenih interorganizacionih informacionih sistema / Evaluation model for implementation possibilities of the cooperative open interorganiyational information systems
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 26-01-2001) -
Personalizacija procesa elektronskog učenja u tutorskom sistemu primenom tehnologija semantičkog veba / Personalization of learning process in Tutoring System Supported with the Semantic Web Technologies
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 01-09-2014) -
Personalized Recommendation Based on Collaborative Tagging Techniques for an e‐Learning System / Personalizacijaprocesaelektronskogučenjaprimenomsistemazagenerisanjepreporukazasnovanognatehnikamakolaborativnogtagovanja
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 24-05-2013) -
Prilozi razvoju elektronskog učenja – Mogućnosti konverzije nastavnih aktivnosti i materijala u elektronski oblik / Contributions to the Development of eLearning – Possibilities to Convert Teaching Activities and Materials into an Electronic Form
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 14-02-2014) -
Razvoj namenskog sistema fazi logike za primenu u sistemima za upravljanje XML dokumentima / The development a dedicated system for the application fuzzy logic in systems for manage of XML documents
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 15-04-2014) -
Razvoj platforme za standardizaciju obrazovanja nastavnika informatike / Development of a platform for standardizing education of informatics teachers
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 27-11-2015) -
Role of Similarity Measures in Time Series Analysis / Uloga mera sličnosti u analizi vremenskih serija
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 18-09-2015) -
Time series analysis and prediction using case based reasoning technology. Analiza i predviđanja toka vremenskih serija pomoću "case-based reasoning" -tehnologije / Analiza i predviđanje toka vremenskih serija pomoću “Case-BasedReasoning” tehnologije.
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 05-10-2009) -
Translation and Transformation of Low Level Programs / Prevođenje i transformisanje programa niskog nivoa
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 17-04-2019) -
Веза играња дигиталних игара са профилом вишеструких интелигенција ученика виших разреда основне школе / Veza igranja digitalnih igara sa profilom višestrukih inteligencija učenika viših razreda osnovne škole
(Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, 15-05-2017)