Приказ основних података о дисертацији
Razvoj veštine razumevanja govora u kontekstu video i audio inputa
Developing listening comprenhension in the context of audio and video input ; Развитие умений понимания речи в контексте видео и аудио входных материалов
dc.contributor.advisor | Čubrović, Biljana | |
dc.contributor.other | Tomović, Nenad | |
dc.contributor.other | Bodrič, Radmila | |
dc.creator | Maltez, Ksenija D. | |
dc.date.accessioned | 2018-07-02T11:36:38Z | |
dc.date.available | 2018-07-02T11:36:38Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T12:47:24Z | |
dc.date.issued | 2018-02-05 | |
dc.identifier.uri | https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9559 | |
dc.identifier.uri | http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5855 | |
dc.identifier.uri | https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17765/bdef:Content/download | |
dc.identifier.uri | http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=50186255 | |
dc.description.abstract | Danas je opšte prihvaćeno da veština razumevanja govora igra ključnu ulogu u učenju stranog jezika. Ona podrazumeva istovremeno odvijanje niza aktivnih procesa, koji su pod kontrolom slušaoca, kao i pasivnih, koji nisu. Svi oni omogućuju slušaocu da interpretira govor u realnom vremenu oslanjajući se na različite vrste znanja: lingvistička i nelingvistička. Imajući u vidu složenost ovih procesa, jasno je zašto se razumevanje govora smatra veštinom kojom je najteže ovladati u učenju stranog jezika... | sr |
dc.description.abstract | Today it is generally accepted that listening comprehension plays a key role in learning a foreign language. It implies a simultaneous activation of a series of processes, the active ones, which can be controlled by the listener, as well as the passive ones, which cannot. They enable the listener to interpret speech in real time by relying on different kinds of knowledge: linguistic and non-linguistic. Given the complexity of these processes, it is obvious why listening comprehension is considered to be the most difficult skill to master in a foreign language... | en |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | sr | |
dc.publisher | Универзитет у Београду, Филолошки факултет | sr |
dc.rights | openAccess | en |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.source | Универзитет у Београду | sr |
dc.subject | veština razumevanja govora | sr |
dc.subject | listening comprehension | en |
dc.subject | listening comprehension strategies | en |
dc.subject | non-verbal communication | en |
dc.subject | video and audio input | en |
dc.subject | anxiety | en |
dc.subject | engleski jezik | sr |
dc.subject | strategije razumevanja govora | sr |
dc.subject | neverbalna komunikacija | sr |
dc.subject | video i audio input | sr |
dc.subject | anksioznost | sr |
dc.title | Razvoj veštine razumevanja govora u kontekstu video i audio inputa | sr |
dc.title.alternative | Developing listening comprenhension in the context of audio and video input ; Развитие умений понимания речи в контексте видео и аудио входных материалов | en |
dc.type | doctoralThesis | en |
dc.rights.license | BY-NC-ND | |
dcterms.abstract | Чубровић, Биљана; Томовић, Ненад; Бодрич, Радмила; Малтез, Ксенија Д.; Развој вештине разумевања говора у контексту видео и аудио инпута; Развој вештине разумевања говора у контексту видео и аудио инпута; | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32475/IzvestajKomisije17029.pdf | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32474/Disertacija.pdf | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32475/IzvestajKomisije17029.pdf | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32474/Disertacija.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9559 |