Конзумеризам и архитектонски наративи у модерном ентеријеру на крају XX и почетку XXI века
Konzumerizam i arhitektonski narativi u modernom enterijeru na kraju XX i početku XXI veka
Докторанд
Todorov., MarkoМентор
Atanacković-Jeličić, JelenaЧланови комисије
Dinulović, RadivojeŠiđanin, Predrag
Radivojević, Radoš
Bočina, Ranko
Barović, Vladimir
Atanacković-Jeličić, Jelena
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацијиСажетак
Модерни ентеријер представља у једнакој мери архитектонски као и културни феномен. Последњих деценија XX века, модерни ентеријер се, под утицајем конзумеризма, трансформисао у један облик потрошачког спектакла. У дисертацији се испитује трансформација наративне структуре модерног ентеријера у контексту савременог потрошачког друштва.
Moderni enterijer predstavlja u jednakoj meri arhitektonski kao i kulturni fenomen. Poslednjih decenija XX veka, moderni enterijer se, pod uticajem konzumerizma, transformisao u jedan oblik potrošačkog spektakla. U disertaciji se ispituje transformacija narativne strukture modernog enterijera u kontekstu savremenog potrošačkog društva.
The modern interior is an architectural as well as a cultural phenomena. During the last decades of the 20th century, the modern interior has transformed itself into a form of the consumer spectacle. The dissertation examines the role and transformation of the narrative structure of modern interior in the context of contemporary consumer society.