Приказ основних података о дисертацији

Enhancing student motivation to learn in teaching process

dc.contributor.advisorAntonijević, Radovan
dc.contributor.otherRadulović, Lidija R.
dc.contributor.otherVranješević, Jelena
dc.contributor.otherTadić, Aleksandar
dc.creatorBojović, Ivana
dc.date.accessioned2017-12-12T15:45:31Z
dc.date.available2017-12-12T15:45:31Z
dc.date.available2020-07-03T09:54:01Z
dc.date.issued2017-07-10
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/8949
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5406
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:16775/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=49634575
dc.description.abstractU radu su izloţena teorijska razmatranja o problematici motivisanja uĉenika za uĉenje i uĉešća u razliĉitim nastavnim aktivnostima. U teorijskom okviru istraţivanja sloţenost pojma motivacije za uĉenje predstavljena je kao prikaz ideja i mišljenja razliĉitih autora. U savremenoj pedagoškoj literaturi postoje razliĉiti pristupi i shvatanja teoretiĉara o motivaciji za uĉenje. Razlike u shvatanjima prepoznaju se u pogledu definisanja osnovnih pojmova, poput motivacije za uĉenje, motivacionih uverenja, atribucija, ciljeva postignuća i drugo. Razlike se mogu prepoznati i u pogledu naĉina merenja motivacije za uĉenje i u pogledu metodoloških pristupa u prouĉavanju motivacije za uĉenje. TakoĊe, u literaturi ne postoji jedinstven pristup istraţivanju koji će proširiti i integrisati postojeća znanja o uticaju karakteristika i organizacije nastavnog procesa na motivaciju uĉenika za uĉenje...sr
dc.description.abstractThe paper presents theoretical considerations about the problem of student motivation to learn and participation in different classroom activities. In the theoretical framework of the research, the complexity of the term motivation to learn is presented through ideas and opinions of different authors. In modern pedagogic literature there are different approaches and opinions about the motivation to learn. The approaches differ in defining basic terms such as motivation to learn, motivational beliefs, attributions, achievement goals. There are also differences concerning measuring motivation and methodological approaches to exploring the motivation to learn. Moreover, there is no unified approach that will expand and integrate the existing knowledge of the effects of instructional practices and classroom organization on student motivation to learn...en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Филозофски факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectmotivacija za uĉenjesr
dc.subjectmotivation to learnen
dc.subjectpriprema nastavnog procesasr
dc.subjectoblici rada u nastavisr
dc.subjectefikasno poduĉavanjesr
dc.subjectorganizacija nastavnog procesasr
dc.subjectpreparation of the teaching processen
dc.subjectcharacteristics of instructional practicesen
dc.subjecteffective teachingen
dc.subjectorganization of the teaching processen
dc.titlePodsticanje motivacije učenika za učenje u nastavnom procesusr
dc.title.alternativeEnhancing student motivation to learn in teaching processen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractAнтонијевић, Радован; Радуловић, Лидија Р.; Врањешевић, Јелена; Тадић, Aлександар; Бојовић, Ивана; Подстицање мотивације ученика за учење у наставном процесу; Подстицање мотивације ученика за учење у наставном процесу;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/25501/IzvestajKomisije15273.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/25501/IzvestajKomisije15273.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/25500/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/25500/Disertacija.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_8949


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији