Приказ основних података о дисертацији

The multimodality of advertising discourse in English and Serbian ; Мультимодальность рекламного дискурса на английском и сербском языках

dc.contributor.advisorTrbojević-Milošević, Ivana
dc.contributor.otherFilipović, Jelena
dc.contributor.otherKašić, Zorka
dc.creatorAleksić, Irena
dc.date.accessioned2017-09-20T13:47:16Z
dc.date.available2017-09-20T13:47:16Z
dc.date.available2020-07-03T12:50:59Z
dc.date.issued2017-06-08
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/8603
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5268
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:16260/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=49352463
dc.description.abstractУ дисертацији се под окриљем литературе посвећене мултимодалности савременог дискурса, прагматичким теоријама и анализи дискурса разматра и испитује улога језика, али и осталих елемената који доприносе успешности рекламног дискурса, као и утицај рекламног дискурса на друштво. Дакле, посматрано превасходно са становишта анализе дискурса и социопрагматике, предмет овог истраживања јесу сличности и разлике између три рекламна дискурса (америчког, британског и српског). Појам мултимодалност у науци о језику односи се на проучавање језика у комбинацији са другим елементима попут музике, слика, покрета, симбола итд. Захваљујући чињеници да једну телевизијску рекламу можемо посматрати као калеидоскоп наведених елемената, рекламни дискурс пружа велики број могућности за мултимодалну социопрагматичку анализу...sr
dc.description.abstractLeaning on previous works on the multimodality of contemporary discourse, pragmatics and discourse analysis, this dissertation aims to explore the role of language and other elements contributing to the successfulness of advertising discourse, as well as its impact on the society. The prevailing goal of this research, therefore, is to establish the similarities and differences in American, British and Serbian advertising discourses from the perspective of discourse analysis and sociopragmatics. The term multimodality in linguistics refers to investigating language not in isolation but in interaction with other modes such as music, images, gestures, symbols etc. Due to the fact that a television commercial is to be perceived as a kaleidoscopic representation of the above elements, it is clear that it offers an abundance of opportunities for multimodal research...en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Филолошки факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectанализа дискурсаsr
dc.subjectAdvertising Discourseen
dc.subjectDiscourse Analysisen
dc.subjectEnglishen
dc.subjectHedgingen
dc.subjectHumouren
dc.subjectMultimodalityen
dc.subjectPragmaticsen
dc.subjectSerbianen
dc.subjectмултимодалностsr
dc.subjectограђивањеsr
dc.subjectпрагматикаsr
dc.subjectрекламни дискурсsr
dc.subjectхуморsr
dc.titleМултимодалност рекламног дискурса на енглеском и српском језикуsr
dc.title.alternativeThe multimodality of advertising discourse in English and Serbian ; Мультимодальность рекламного дискурса на английском и сербском языкахen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractТрбојевић-Милошевић, Ивана; Кашић, Зорка; Филиповић, Јелена; Aлексић, Ирена; Multimodalnost reklamnog diskursa na engleskom i srpskom jeziku;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32723/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32724/IzvestajKomisije11417.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32723/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32724/IzvestajKomisije11417.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_8603


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији