Организација наставе у редовним школама и образовање ученика са сензорним оштећењима
The organization of teaching in regular schools and education of students with sensory impairments
Докторанд
Stepanović, SašaМентор
Dubljanin, SašaЧланови комисије
Rajović, VeraKovačević, Jasmina
Spasenović, Vera
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацијиСажетак
У редовним школама настава се заснива на поштовању педагошких
принципа, међу којима доминира принцип очигледности, заснован на усвајању
знања путем чула вида и слуха. Овим радом настојимо да испитамо начин
организовања наставе у случајевима када је неко од ова два чула ученику оштећено,
као и могућности да се образовно-васпитни рад прилагоди и оријентише према
његовим потребама...
In regular schools, teaching is based on respecting принциплес principles od
pedagogy, dominated by the principle of obviousness based on the acquisition of
knowledge through senses of sight and hearing. This work tries to examine methods for
organizing teaching in cases where one of these two pupil’s senses is damaged, as well as
the opportunities to adjust and manage educational work according to pupil’s needs...