Приказ основних података о дисертацији
Примена аутентичних материјала у настави Л2 за стицање и развој интеркултурне компетенције
The application of authentic materials in foreign language learning for the acquisition and development of intercultral competence
dc.contributor.advisor | Filipović, Jelena | |
dc.contributor.other | Vučo, Julijana | |
dc.contributor.other | Pajović, Anđelka | |
dc.creator | Andrijević, Maja M. | |
dc.date.accessioned | 2016-07-30T15:26:35Z | |
dc.date.available | 2016-07-30T15:26:35Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T12:09:32Z | |
dc.date.issued | 2016-06-21 | |
dc.identifier.uri | http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=3450 | |
dc.identifier.uri | https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6113 | |
dc.identifier.uri | https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:12040/bdef:Content/download | |
dc.identifier.uri | http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=48113423 | |
dc.description.abstract | Интеркултурна настава језика (енг. intercultural language learning-IcLL) постала је важан фокус у савременом језичком образовању, јер подразумева заокрет који одсликава свест о неодвојивости језика и културе, као и потребу да се ученици припреме за задовољавајућу интеракцију у мултикултурном друштву, односно да буду како лингвистички, тако и интеркултурно компетентни. Разумевање односа језика и културе стога је, по нама, од суштинског значаја, јер како изворна, тако и циљна култура, имају утицај на усвајање Л2, комуникативну интеракцију и интеркултурну компетенцију. Превасходни циљ ове тезе је да представи један од начина на који таква компетенција може да се стиче и развија. Уверени смо да су аутентични материјали, као израз и одраз једне културе, не само одговарајуће средство за сагледавање изворне и циљне културе, већ и импут који ће, кроз партиципативне задатке, стимулисати ученике на критичку анализу, дискусију и поређење сопствене и других култура, приликом чега ће развијати интеркултурне вештине потребне за успешну интеракцију... | sr |
dc.description.abstract | Intercultural language learning (IcLL) has become an important focus in contemporary language education, since it understands the turning point which reflects the awareness of the inseparability of language and culture, as well as the need to prepare tudents for a satisfactory interaction in a multicultural society, i.e. for them to become equally linguistically and interculturally competent. Therefore, understanding the relationship between language and culture is, according to us, of the main importance, since equally the native and the target culture have influence on the acquisition of foreign language, communicative interaction and intercultural competence. The primary aim of this thesis is to present one of the ways in which such competence can be attained and developed. We are confident that the authentic materials, as an expression and reflection of one culture, are not only appropriate means for understanding the native and target culture, but also the input which will, through participative tasks, encourage students to perform critical analysis, discussion and to draw comparisons between their own and other cultures, while developing intercultural skills needed for a successful interaction... | en |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | sr | |
dc.publisher | Универзитет у Београду, Филолошки факултет | sr |
dc.rights | openAccess | en |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.source | Универзитет у Београду | sr |
dc.subject | дидактика страних језика | sr |
dc.subject | Foreign Language Didactics | en |
dc.subject | intercultural competence | en |
dc.subject | intercultural speaker | en |
dc.subject | intercultural critical awareness | en |
dc.subject | intercultural education | en |
dc.subject | authentic materials used in foreign language learning | en |
dc.subject | intercultural awareness hypothesis | en |
dc.subject | интеркултурна (комуникативна) компетенција | sr |
dc.subject | интеркултурни говорник | sr |
dc.subject | интеркултурна критичка свест | sr |
dc.subject | интеркултурно образовање | sr |
dc.subject | аутентични материјали у настави Л2 | sr |
dc.subject | хипотеза интеркултурног освешћивања | sr |
dc.title | Примена аутентичних материјала у настави Л2 за стицање и развој интеркултурне компетенције | sr |
dc.title | The application of authentic materials in foreign language learning for the acquisition and development of intercultral competence | en |
dc.type | doctoralThesis | en |
dc.rights.license | BY-NC-ND | |
dcterms.abstract | Филиповић, Јелена; Вучо, Јулијана; Пајовић, Aнђелка; Aндријевић, Маја М.; Primena autentičnih materijala u nastavi L2 za sticanje i razvoj interkulturne kompetencije; | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/31022/Disertacija4079.pdf | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/31022/Disertacija4079.pdf | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/31023/Andrijevic_Maja_M.pdf | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/31023/Andrijevic_Maja_M.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_6113 |