Pretraga po članovima komisija
Prikaz rezultata 1-7 od 7
-
Aktivnosti direktnog marketinga usmerene na privlačenje i zadržavanje potrošača brendiranih proizvoda / Direct marketing activities aimed at attracting and retaining consumers of branded products
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2022) -
Determinante stavova i namera potrošača u pogledu kupovine domaćih i globalnih brendova
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 19-08-2020) -
Kreiranje poverenja potrošača generacije Y u onlajn okruženju / Creating trust of generation Y consumers in the online environment
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 29-01-2022) -
Uticaj izbegavanja neizvesnosti i potrošačkog etnocentrizma na prihvatanje stranih brendova- medijatorski efekat kulturalne inteligencije / The impact of avoiding uncertainty and consumer ethnocentrism on the acceptance of foreign brands - the mediating effect of cultural intelligence
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2022) -
Uticaj metoda unapređenja prodaje na impulsivno ponašanje potrošača / Impact of sales promotion tools on consumers' impulse buying behavior
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 03-11-2018) -
Uticaj potrošačkog etnocentrizma na ponašanje kupaca / The influence of consumer ethnocentrism on consumer behavior
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 2022) -
Višekriterijumski pristup evaluaciji performansi u funkciji poboljšanja kvaliteta usluga avio-kompanija
(Универзитет у Крагујевцу, Економски факултет, 25-10-2018)