Prikaz osnovnih podataka o disertaciji
Историја хемије као контекст за учење хемијских појмова и испитивање ученичких постигнућа
The history of chemistry as a context for learning chemical concepts and assessing students’ achievements
dc.contributor.advisor | Trivić, Dragica | |
dc.contributor.other | Bihelović, Filip | |
dc.contributor.other | Pešikan, Ana | |
dc.creator | Milanović, Vesna D. | |
dc.date.accessioned | 2024-03-13T15:48:43Z | |
dc.date.available | 2024-03-13T15:48:43Z | |
dc.date.issued | 2019-06-07 | |
dc.identifier.uri | https://uvidok.rcub.bg.ac.rs/doccall/bitstream/handle/123456789/3219/Referat.pdf | |
dc.identifier.uri | https://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=9587 | |
dc.identifier.uri | https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:33141/bdef:Content/download | |
dc.identifier.uri | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/139113737 | |
dc.identifier.uri | https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/22317 | |
dc.description.abstract | У оквиру дисертације спроведено је шест истраживања. Ефекти примене историје хемије као контекста за учење хемијских појмова и проверавање ученичких постигнућа испитани су у три истраживања, док су предмет три истраживања били ставови ученика и наставника хемије који би могли да се одразе на успешност имплементације историјског контекста у наставу хемије... | sr |
dc.description.abstract | Six research studies were conducted within this thesis. The effects of using the history of chemistry as a context for learning chemical concepts and assessing students’ achievements were explored in three research studies, while the object of the other three research studies was the attitudes of the students and teachers which might influence the success of implementing the historical context in chemical education... | en |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | sr | |
dc.publisher | Универзитет у Београду, Хемијски факултет | sr |
dc.rights | openAccess | en |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.source | Универзитет у Београду | sr |
dc.subject | историја хемије, учење у контексту, историјски контекст, учење хемијских појмова, систематизација хемијских појмова, проверавање ученичких постигнућа, наука, природа науке, научноистраживачки рад | sr |
dc.subject | history of chemistry, context-based learning, historical context, learning chemical concepts, systematization of chemical concepts, assessment of students’ achievements, science, nature of science, scientific research | en |
dc.title | Историја хемије као контекст за учење хемијских појмова и испитивање ученичких постигнућа | sr |
dc.title.alternative | The history of chemistry as a context for learning chemical concepts and assessing students’ achievements | en |
dc.type | doctoralThesis | |
dc.rights.license | BY-NC-ND | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/159965/Disertacija_15172.pdf | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/159966/Izvestaj_Komisije_15172.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_22317 |