Претраживање
Приказ резултата 1-9 од 9
Holistički marketing u funkciji razvoja agrobiznisa
(Универзитет Метрополитан, Студије при универзитету, 05-02-2016)
Cilja rada je analiza aktuelne poslovne situacije u kojoj se nalaze proizvođači poljoprivrednih proizvoda u Bosni i Hercegovini sa razvojem i primjenom koncepta holističkog marketinga kao modela unapređenja konkurentnosti ...
Микрофинансирање као инструмент економског развоја
(Универзитет Метрополитан, Студије при универзитету, 24-09-2018)
Предмет проучавања дисертације је микрофинансирање као посебна област у сфери финансија. Дисертација проучава могућност увођења микрофинансирања на финансијско тржиште Републике Србије и позитиван утицај на економски развој ...
Испитивање задовољства професионалних купаца у циљу унапређења продаје, на примеру Босне и Херцеговине, Републике Србије и Републике Сјеверне Македоније
(Универзитет Метрополитан, Студије при универзитету, 17-12-2019)
Polazeći od činjenice da lojalni klijenti osiguravaju stabilnost pritoka gotovine u budućnosti, te da je kumulativna vrijednost od lojalnih klijenata velika, jasno je zašto je potrebno ispitati mišljenje i stavove ...
Нумеричко моделирање кретања ћелија, микро и нано делића у крвним судовима
(Универзитет Метрополитан, Студије при универзитету, 02-11-2012)
Струјање крви у кардиоваскуларном систему је предмет бројних истраживања у медицини и биомедицинском инжењерингу. Истраживања се углавном базирају на експериментима, али значајну улогу у истраживањима има и компјутерско ...
Конкурентност као фактор развоја предузећа дрвне индустрије Србије
(Универзитет Метрополитан, Студије при универзитету, 06-12-2018)
У условима глобализације, брзих технолошких и друштвених промена, конкурентност предузећа, привредних грана и земаља, одређује могућност њиховог опстанка и развоја, односно стварања просперитетног друштва, ефикасне привреде ...
Анализа ефективности медија директног маркетинга (и моделирање оптималне директне маркетинг кампање)
(Универзитет Метрополитан, Студије при универзитету, 07-03-2019)
Predmet istraživanja su mediji direktnog marketinga, ispitivanje njihove efektivnosti –ispitivanje reakcija kupaca/potrošača na promotivne aktivnosti sprovedene putem određenog medija direktnog marketinga, kao i testiranje ...
Ekosistemski potencijali i održivi razvoj zaštićenih područja Libije
(Универзитет Метрополитан, Студије при универзитету, 20-11-2019)
Značaj očuvanja prirodnih ekosistema koji čovečanstvu pružaju raznovrsne
ekosistemske usluge, postaje sve češća tema kako sa naučnog, tako i sa praktičnog stanovišta.
Cilj ovog rada bio je da se ustanove raznovrsnost, ...
Metodologija za ocenu inovacionog kapaciteta preduzeća
(Универзитет Метрополитан, Студије при универзитету, 15-12-2015)
Istraživanje inovacionog kapaciteta preduzeća podrazumeva fokusiranje na inovacioni proces na nivou preduzeća i analizira način na koji se inovaciona ulaganja pretvaraju u rezultate inovacionih aktivnosti u preduzeću. ...
Contribution to Software Development Method based on Generalized Requirement Approach
(Универзитет Метрополитан, Студије при универзитету, 29-04-2014)
Requirements’ gathering is one of the first steps in the software development process. Gathering business requirements, when the final product requirements are dictated by a known client, can be a difficult process. Even ...