Show simple item record

Partner relationships management in B2B e-business of large companies

dc.contributor.advisorBogdanović, Zorica
dc.contributor.otherRadenković, Božidar
dc.contributor.otherJaničić, Radmila
dc.contributor.otherĐogatović, Marko
dc.contributor.otherBarać, Dušan
dc.creatorMilinović, Suzana
dc.date.accessioned2018-10-03T14:03:50Z
dc.date.available2018-10-03T14:03:50Z
dc.date.available2020-07-03T09:37:27Z
dc.date.issued2018-03-23
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=6017
dc.identifier.urihttp://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9950
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:18308/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=515648922
dc.description.abstractДокторска дисертација разматра главне проблеме у управљању односима са пословним партнерима у B2B електронском пословању великих предузећа. Циљ дисертације јесте да се истражи у којој мери савремене технологије електронског пословања, као што су персонализована B2B електронска трговина, друштвене мреже, мобилне технологије и технологије интернета интелигентних уређаја, могу да допринесу решавању проблема и унапређењу комуникације и сарадње са пословним партнерима. Извршена је анализа интерних и екстерних стејкхолдера, као и технологија за управљање односима са пословним партнерима у електронском пословању великих предузећа. Представљен је модел за управљање односима са пословним партнерима и модел дељених процеса у електронском пословању великих предузећа. Такође, представљен је модел координације комуникационих канала, као и модел мерења перформанси пословног система великих предузећа. Еваулација модела је извршена у индустрији обуће.sr
dc.description.abstractThis paper discusses the main problems in the partner relationship management in the B2B e-business of large enterprises. The goal of the research is to determine how modern e-business technologies, such as personalized B2B e-commerce, social networks, mobile technologies and Internet of things can help in improving communication and cooperation with business partners.The analysis of internal and external stakeholders was performed, as well as analysis of technologies for partner relationship management in e-business of large companies. The model for partner relationship management was presented, including the model of shared business processes in e-business of large companies. A model of coordination of communication channels is also resented, as well as the model of performance measurement. Evaluation of the model is made in the footwear industry.en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Факултет организационих наукаsr
dc.rightsopenAccessen
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectелектронско пословањеsr
dc.subjectElectronic Businessen
dc.subjectStakeholdersen
dc.subjectRelationship managementen
dc.subjectCommunication channelsen
dc.subjectInternet technologyen
dc.subjectMobile technologyen
dc.subjectпословни партнериsr
dc.subjectуправљање односимаsr
dc.subjectкомуникациони каналиsr
dc.subjectинтернет технологијеsr
dc.subjectмобилне технологијеsr
dc.titleУправљање односима са пословним партнерима у B2B електронском пословању великих предузећаsr
dc.title.alternativePartner relationships management in B2B e-business of large companiesen
dc.typedoctoralThesis
dc.rights.licenseBY-NC-SA
dcterms.abstractБогдановић, Зорица; Бараћ, Душан; Раденковић, Божидар; Јаничић, Радмила; Ђогатовић, Марко; Милиновић, Сузана; Upravljanje odnosima sa poslovnim partnerima u B2B elektronskom poslovanju velikih preduzeća;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/21759/IzvestajKomisije17606.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/21758/Disertacija.pdf


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record