National Repository of Dissertations in Serbia
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrilic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   NaRDuS home
  • Универзитет у Београду
  • Факултет организационих наука
  • View Item
  •   NaRDuS home
  • Универзитет у Београду
  • Факултет организационих наука
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Управљање односима са пословним партнерима у B2B електронском пословању великих предузећа

Partner relationships management in B2B e-business of large companies

Thumbnail
2018
Disertacija.pdf (8.608Mb)
IzvestajKomisije17606.pdf (188.0Kb)
Author
Milinović, Suzana
Mentor
Bogdanović, Zorica
Committee members
Radenković, Božidar
Janičić, Radmila
Đogatović, Marko
Barać, Dušan
Metadata
Show full item record
Abstract
Докторска дисертација разматра главне проблеме у управљању односима са пословним партнерима у B2B електронском пословању великих предузећа. Циљ дисертације јесте да се истражи у којој мери савремене технологије електронског пословања, као што су персонализована B2B електронска трговина, друштвене мреже, мобилне технологије и технологије интернета интелигентних уређаја, могу да допринесу решавању проблема и унапређењу комуникације и сарадње са пословним партнерима. Извршена је анализа интерних и екстерних стејкхолдера, као и технологија за управљање односима са пословним партнерима у електронском пословању великих предузећа. Представљен је модел за управљање односима са пословним партнерима и модел дељених процеса у електронском пословању великих предузећа. Такође, представљен је модел координације комуникационих канала, као и модел мерења перформанси пословног система великих предузећа. Еваулација модела је извршена у индустрији обуће.
This paper discusses the main problems in the partner relationship management in the B2B e-business of large enterprises. The goal of the research is to determine how modern e-business technologies, such as personalized B2B e-commerce, social networks, mobile technologies and Internet of things can help in improving communication and cooperation with business partners.The analysis of internal and external stakeholders was performed, as well as analysis of technologies for partner relationship management in e-business of large companies. The model for partner relationship management was presented, including the model of shared business processes in e-business of large companies. A model of coordination of communication channels is also resented, as well as the model of performance measurement. Evaluation of the model is made in the footwear industry.
Faculty:
Универзитет у Београду, Факултет организационих наука
Date:
23-03-2018
Keywords:
електронско пословање / Electronic Business / Stakeholders / Relationship management / Communication channels / Internet technology / Mobile technology / пословни партнери / управљање односима / комуникациони канали / интернет технологије / мобилне технологије
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9950
URI
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9950
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=6017
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:18308/bdef:Content/download
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=515648922

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Browse

All of DSpaceUniversities & FacultiesAuthorsMentorCommittee membersSubjectsThis CollectionAuthorsMentorCommittee membersSubjects

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS