Национални Репозиторијум Дисертација у Србији
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед дисертације 
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет уметности у Београду
  • Факултет драмских уметности
  • Преглед дисертације
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет уметности у Београду
  • Факултет драмских уметности
  • Преглед дисертације
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kreiranje identiteta - međuzavisnost organizacione kulture, poslovne filozofije i vizuelnog identiteta pozorišta

Thumbnail
2016
Ljubica referat final.docx (27.11Kb)
doktorska disertacija Ljubica Ristovski.pdf (4.442Mb)
Докторанд
Ristovski, mr Ljubica
Ментор
Dragićević Šešić, dr Milena
Чланови комисије
Đukić, dr Vesna
Dinulović, dr Radivoje
Ristić, dr Maja
Drezgić, dr Rada
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацији
Сажетак
U kontekstu tranzicije, kao višedecenijskog procesa opštih promena u našoj zemlji, postavlja se pitanje stanja, položaja, funkcije i identiteta pozorišne ustanove, odnosno kako i na koji način da se ona menja u opštim društvenim turbulencijama. Da bi se dijagnostifikovao identitet pozorišne ustanove bilo je neophodno istražiti samu pozorišnu ustanovu, njenu organizacionu strukturu, organizacionu kulturu, poslovnu filozofiju i vizuelni identitet, s jedne strane i publiku, nepubliku, predstavnike političke javnosti, s druge strane. Uzimajući za studiju slučaja Narodno pozorište iz Subotice, prikazano je proučavanje pozorišne ustanove, njenog ukupnog organizacionog procesa, ali i definisanje i kreiranje identiteta pozorišne ustanove. Svaka promena pozorišne ustanove ne mora da dolazi samo spolja, nego je važno da ona dolazi i iznutra iz samog institucionalnog sistema. Rezultati ovih istraživanja predstavljeni u ovom radu zasnovani su na interdisciplinarnosti studija kulture, politika id...entiteta i teorija menadžmenta i marketinga u kulturi. Definisanje modela po kom bi se mogao kreirati identitet pozorišne ustanove u kontekstu tranzicije odnosi se na stvaranje tipologije identiteta pozorišne ustanove te uočavanje zakonitosti u njihovom kreiranju.

Факултет:
Универзитет уметности у Београду, Факултет драмских уметности
Датум одбране:
27-08-2016
Кључне речи:
identitet / pozorišni identitet / pozorišna ustanova / organizaciona struktura / organizaciona kultura / poslovna filozofija / vizuelni identitet / publika / pozorišna javnost
[ Google Scholar ]
Остали линкови:
http://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9800
http://eteze.arts.bg.ac.rs/handle/123456789/137

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Преглед

Све дисертацијеУниверзитети и факултетиДокторандиМенториЧланови комисијаТемеФакултетДокторандиМенториЧланови комисијаТеме

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS