Приказ основних података о дисертацији

dc.contributor.advisorCvetković, Dragan
dc.contributor.otherPopović, Predrag
dc.contributor.otherAvlijaš, Goran
dc.creatorStanojković, Srđan
dc.date.accessioned2018-07-16T11:09:42Z
dc.date.available2018-07-16T11:09:42Z
dc.date.available2020-07-04T13:14:06Z
dc.date.issued2018-07-05
dc.identifier.urihttps://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/42853-ispitivanje-mogucnosti-primene-modela-izvrsnosti-u-grafickoj-industriji-srbijesr
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9722
dc.description.abstractSuština rada je osvrt na dilemu postoji li mogućnosti da se model izvrsnosti primeni u grafičkuindustriju Srbije. Kroz analizu prikupljenih informacija od relevantnih grafičkih organizacija(rukovanje podacima, analiza podataka, statistička obrada podataka i modeliranje) definišu sesmernice bitne i specifične za stanje grafičke industrije. Upoznajemo se sa stavom aktuelnih grafičkih vodećih organizacija u odnosu na poslovnuizvrsnost, saznajemo njihove mogućnosti i ograničenja. Na taj način se organizacije samepozicioniraju prema opštem principu poslovne izvrsnosti ujedno stvarajući smernice za paradigmuposlovne izvrsnosti prilagođenu ovoj industrijskoj grani. Prema toj paradigmi biće predstavljen imodel poslovne izvrsnosti specifičan za grafičke organizacije sa ovih prostora. Na osnovu principa i logoke PROPR matrice i modela MH izvrsnosti (za dosezanje podataka odintervijua do ocenjivanja) i kroz statističke metode kontrolnih karata, prikazaće se pravci kretanjapojedinih kriterijuma suštinskih vrednosti u poslovanju, njihova neophodnost ili suvišnost zaspecifične uslove u poslovanju grafičke industrije Srbije. Svi statistički negativni pravci kriterijuma,atributa i podkriterijuma biće eliminisani iz strukture paradigme modela poslovne izvrsnostinamenjene grafičkoj organizaciji. Od početnog opšteg modela poslovne izvrsnosti (MH model izvrsnosti), definisan je model kojipredstavlja paradigmu i osnovu za unapređenje poslovanja grafičke industrije ovih prostora, uzizričitu napomenu da je model nezaključan za daljnje oblikovanje. Preporučeno je kako i na kojinačin treba graditi i dograđivati ovaj model u daljnjem vremenskom periodu.Izvršeno je istraživanje na reprezentativnim uzorcima iz grafičke industrije Srbije. Dobijeni podacisu prikazani u konačnoj vrednosti koja je izdefinisala grafičke organizacije prema evropskoj dobroj poslovnoj praksi.sr
dc.language.isosrpsr
dc.publisherУниверзитет Сингидунум, Студије при универзитетуsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУниверзитет Сингидунумsr
dc.subjectmodel poslovne izvrsnosti i njegova paradigmasr
dc.subjectkriterijumsr
dc.subjectkontrolne kartesr
dc.subjectposlovni jazsr
dc.subjectgrafička industrija Srbijesr
dc.subject.classificationInženjerski menadžmentsr
dc.titleIspitivanje mogućnosti primene modela izvrsnosti u grafičkoj industriji Srbijesr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBYsr
dcterms.abstractЦветковић, Драган; Aвлијаш, Горан; Поповић, Предраг; Станојковић, Срђан; Испитивање могућности примене модела изврсности у графичкој индустрији Србије; Испитивање могућности примене модела изврсности у графичкој индустрији Србије;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/60011/bitstream_60011.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/60012/bitstream_60012.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9722


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији