Национални Репозиторијум Дисертација у Србији
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед дисертације 
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет Сингидунум
  • Студије при универзитету
  • Преглед дисертације
  •   НаРДуС - почетна
  • Универзитет Сингидунум
  • Студије при универзитету
  • Преглед дисертације
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ispitivanje mogućnosti primene modela izvrsnosti u grafičkoj industriji Srbije

Thumbnail
2018
Disertacija (6.864Mb)
Izveštaj komisije (3.589Mb)
Докторанд
Stanojković, Srđan
Ментор
Cvetković, Dragan
Чланови комисије
Popović, Predrag
Avlijaš, Goran
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацији
Сажетак
Suština rada je osvrt na dilemu postoji li mogućnosti da se model izvrsnosti primeni u grafičkuindustriju Srbije. Kroz analizu prikupljenih informacija od relevantnih grafičkih organizacija(rukovanje podacima, analiza podataka, statistička obrada podataka i modeliranje) definišu sesmernice bitne i specifične za stanje grafičke industrije. Upoznajemo se sa stavom aktuelnih grafičkih vodećih organizacija u odnosu na poslovnuizvrsnost, saznajemo njihove mogućnosti i ograničenja. Na taj način se organizacije samepozicioniraju prema opštem principu poslovne izvrsnosti ujedno stvarajući smernice za paradigmuposlovne izvrsnosti prilagođenu ovoj industrijskoj grani. Prema toj paradigmi biće predstavljen imodel poslovne izvrsnosti specifičan za grafičke organizacije sa ovih prostora. Na osnovu principa i logoke PROPR matrice i modela MH izvrsnosti (za dosezanje podataka odintervijua do ocenjivanja) i kroz statističke metode kontrolnih karata, prikazaće se pravci kretanjapojedinih kriterijuma ...suštinskih vrednosti u poslovanju, njihova neophodnost ili suvišnost zaspecifične uslove u poslovanju grafičke industrije Srbije. Svi statistički negativni pravci kriterijuma,atributa i podkriterijuma biće eliminisani iz strukture paradigme modela poslovne izvrsnostinamenjene grafičkoj organizaciji. Od početnog opšteg modela poslovne izvrsnosti (MH model izvrsnosti), definisan je model kojipredstavlja paradigmu i osnovu za unapređenje poslovanja grafičke industrije ovih prostora, uzizričitu napomenu da je model nezaključan za daljnje oblikovanje. Preporučeno je kako i na kojinačin treba graditi i dograđivati ovaj model u daljnjem vremenskom periodu.Izvršeno je istraživanje na reprezentativnim uzorcima iz grafičke industrije Srbije. Dobijeni podacisu prikazani u konačnoj vrednosti koja je izdefinisala grafičke organizacije prema evropskoj dobroj poslovnoj praksi.

Факултет:
Универзитет Сингидунум, Студије при универзитету
Датум одбране:
05-07-2018
Кључне речи:
model poslovne izvrsnosti i njegova paradigma / kriterijum / kontrolne karte / poslovni jaz / grafička industrija Srbije
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9722
Остали линкови:
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9722
https://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/42853-ispitivanje-mogucnosti-primene-modela-izvrsnosti-u-grafickoj-industriji-srbije

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Преглед

Све дисертацијеУниверзитети и факултетиДокторандиМенториЧланови комисијаТемеФакултетДокторандиМенториЧланови комисијаТеме

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О НаРДуС порталу | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS