National Repository of Dissertations in Serbia
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrilic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   NaRDuS home
  • Универзитет Сингидунум
  • Студије при универзитету
  • View Item
  •   NaRDuS home
  • Универзитет Сингидунум
  • Студије при универзитету
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ispitivanje mogućnosti primene modela izvrsnosti u grafičkoj industriji Srbije

Thumbnail
2018
Disertacija (6.864Mb)
Izveštaj komisije (3.589Mb)
Author
Stanojković, Srđan
Mentor
Cvetković, Dragan
Committee members
Popović, Predrag
Avlijaš, Goran
Metadata
Show full item record
Abstract
Suština rada je osvrt na dilemu postoji li mogućnosti da se model izvrsnosti primeni u grafičkuindustriju Srbije. Kroz analizu prikupljenih informacija od relevantnih grafičkih organizacija(rukovanje podacima, analiza podataka, statistička obrada podataka i modeliranje) definišu sesmernice bitne i specifične za stanje grafičke industrije. Upoznajemo se sa stavom aktuelnih grafičkih vodećih organizacija u odnosu na poslovnuizvrsnost, saznajemo njihove mogućnosti i ograničenja. Na taj način se organizacije samepozicioniraju prema opštem principu poslovne izvrsnosti ujedno stvarajući smernice za paradigmuposlovne izvrsnosti prilagođenu ovoj industrijskoj grani. Prema toj paradigmi biće predstavljen imodel poslovne izvrsnosti specifičan za grafičke organizacije sa ovih prostora. Na osnovu principa i logoke PROPR matrice i modela MH izvrsnosti (za dosezanje podataka odintervijua do ocenjivanja) i kroz statističke metode kontrolnih karata, prikazaće se pravci kretanjapojedinih kriterijuma ...suštinskih vrednosti u poslovanju, njihova neophodnost ili suvišnost zaspecifične uslove u poslovanju grafičke industrije Srbije. Svi statistički negativni pravci kriterijuma,atributa i podkriterijuma biće eliminisani iz strukture paradigme modela poslovne izvrsnostinamenjene grafičkoj organizaciji. Od početnog opšteg modela poslovne izvrsnosti (MH model izvrsnosti), definisan je model kojipredstavlja paradigmu i osnovu za unapređenje poslovanja grafičke industrije ovih prostora, uzizričitu napomenu da je model nezaključan za daljnje oblikovanje. Preporučeno je kako i na kojinačin treba graditi i dograđivati ovaj model u daljnjem vremenskom periodu.Izvršeno je istraživanje na reprezentativnim uzorcima iz grafičke industrije Srbije. Dobijeni podacisu prikazani u konačnoj vrednosti koja je izdefinisala grafičke organizacije prema evropskoj dobroj poslovnoj praksi.

Faculty:
Универзитет Сингидунум, Студије при универзитету
Date:
05-07-2018
Keywords:
model poslovne izvrsnosti i njegova paradigma / kriterijum / kontrolne karte / poslovni jaz / grafička industrija Srbije
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9722
URI
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9722
https://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/42853-ispitivanje-mogucnosti-primene-modela-izvrsnosti-u-grafickoj-industriji-srbije

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Browse

All of DSpaceUniversities & FacultiesAuthorsMentorCommittee membersSubjectsThis CollectionAuthorsMentorCommittee membersSubjects

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS