Show simple item record

Primena Blumove taksonomije u korelacijsko-integracijskom metodičkom sistemu - motoričko-morfološki razvoj i formiranje početnih matematičkih pojmova programiranim fizičkim vežbanjem

dc.contributor.advisorKrsmanović, Branko
dc.contributor.otherAndevski, Milica
dc.contributor.otherGajić, Olivera
dc.contributor.otherMarković, Olivera
dc.contributor.otherKrsmanović, Branko
dc.creatorМесарош-Живков, Ангела
dc.date.accessioned2018-07-12T10:51:08Z
dc.date.available2018-07-12T10:51:08Z
dc.date.available2020-07-03T14:20:19Z
dc.date.issued2018-02-28
dc.identifier.urihttp://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9619
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija151981778941425.pdf?controlNumber=(BISIS)107153&fileName=151981778941425.pdf&id=11026&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=107153&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije151981780576177.pdf?controlNumber=(BISIS)107153&fileName=151981780576177.pdf&id=11027&source=NaRDuS&language=srsr
dc.description.abstractУ раду су приказани резултати програмираног физичког вежбања са акцентом на покретне игре са циљем развоја моторичких способности, морфолошких карактеристика и усвајања почетних математичких појмова код деце првог разреда основне школе. Теоријске основе постављене су на основу Блумове таксономије и повезаности наставе физичког васпитања и математике у корелацијско-интеграцијском методичком систему. Резултати истраживања показују да постоји позитиван утицај програмираног физичког вежбања на варијабле моторичког и математичког простора и да постоје статистички значајне разлике између испитаника и испитаница експерименталне и контролне групе у наведеним просторима у корист експерименталне групе. На основу добијених резултата је добијена повезаност наставе физичког васпитања и математике односно потврђено је да се кроз садржаје физичког васпитања може утицати на усвајање почетних математичких појмова у првом разреду основне школе.sr
dc.description.abstractU radu su prikazani rezultati programiranog fizičkog vežbanja sa akcentom na pokretne igre sa ciljem razvoja motoričkih sposobnosti, morfoloških karakteristika i usvajanja početnih matematičkih pojmova kod dece prvog razreda osnovne škole. Teorijske osnove postavljene su na osnovu Blumove taksonomije i povezanosti nastave fizičkog vaspitanja i matematike u korelacijsko-integracijskom metodičkom sistemu. Rezultati istraživanja pokazuju da postoji pozitivan uticaj programiranog fizičkog vežbanja na varijable motoričkog i matematičkog prostora i da postoje statistički značajne razlike između ispitanika i ispitanica eksperimentalne i kontrolne grupe u navedenim prostorima u korist eksperimentalne grupe. Na osnovu dobijenih rezultata je dobijena povezanost nastave fizičkog vaspitanja i matematike odnosno potvrđeno je da se kroz sadržaje fizičkog vaspitanja može uticati na usvajanje početnih matematičkih pojmova u prvom razredu osnovne škole.sr
dc.languagesr (cyrillic script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Филозофски факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectМетодика наставеНастава физичког васпитањаsr
dc.subjectMetodika nastaveNastava fizičkog vaspitanjasr
dc.subjectnastava matematikesr
dc.subjectprvi razred osnovne školesr
dc.subjectBlumova taksonomijasr
dc.subjectprogramirano fizičko vežbanjesr
dc.subjectнастава математикеsr
dc.subjectпрви разред основне школеsr
dc.subjectБлумова таксономијаsr
dc.subjectпрограмирано физичко вежбањеsr
dc.titleПримена Блумове таксономије у корелацијско-интеграцијском методичком систему - моторичко-морфолошки развој и формирање почетних математичких појмова програмираним физичким вежбањемsr
dc.title.alternativePrimena Blumove taksonomije u korelacijsko-integracijskom metodičkom sistemu - motoričko-morfološki razvoj i formiranje početnih matematičkih pojmova programiranim fizičkim vežbanjemsr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractКрсмановић, Бранко; Гајић, Оливера; Марковић, Оливера; Крсмановић, Бранко; Aндевски, Милица; Mesaroš-Živkov, Angela; Primena Blumove taksonomije u korelacijsko-integracijskom metodičkom sistemu - motoričko-morfološki razvoj i formiranje početnih matematičkih pojmova programiranim fizičkim vežbanjem;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/45167/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/45168/IzvestajKomisije.pdf


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record