Приказ основних података о дисертацији

Developing listening comprenhension in the context of audio and video input ; Развитие умений понимания речи в контексте видео и аудио входных материалов

dc.contributor.advisorČubrović, Biljana
dc.contributor.otherTomović, Nenad
dc.contributor.otherBodrič, Radmila
dc.creatorMaltez, Ksenija D.
dc.date.accessioned2018-07-02T11:36:38Z
dc.date.available2018-07-02T11:36:38Z
dc.date.available2020-07-03T12:47:24Z
dc.date.issued2018-02-05
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9559
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5855
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17765/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=50186255
dc.description.abstractDanas je opšte prihvaćeno da veština razumevanja govora igra ključnu ulogu u učenju stranog jezika. Ona podrazumeva istovremeno odvijanje niza aktivnih procesa, koji su pod kontrolom slušaoca, kao i pasivnih, koji nisu. Svi oni omogućuju slušaocu da interpretira govor u realnom vremenu oslanjajući se na različite vrste znanja: lingvistička i nelingvistička. Imajući u vidu složenost ovih procesa, jasno je zašto se razumevanje govora smatra veštinom kojom je najteže ovladati u učenju stranog jezika...sr
dc.description.abstractToday it is generally accepted that listening comprehension plays a key role in learning a foreign language. It implies a simultaneous activation of a series of processes, the active ones, which can be controlled by the listener, as well as the passive ones, which cannot. They enable the listener to interpret speech in real time by relying on different kinds of knowledge: linguistic and non-linguistic. Given the complexity of these processes, it is obvious why listening comprehension is considered to be the most difficult skill to master in a foreign language...en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Филолошки факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectveština razumevanja govorasr
dc.subjectlistening comprehensionen
dc.subjectlistening comprehension strategiesen
dc.subjectnon-verbal communicationen
dc.subjectvideo and audio inputen
dc.subjectanxietyen
dc.subjectengleski jeziksr
dc.subjectstrategije razumevanja govorasr
dc.subjectneverbalna komunikacijasr
dc.subjectvideo i audio inputsr
dc.subjectanksioznostsr
dc.titleRazvoj veštine razumevanja govora u kontekstu video i audio inputasr
dc.title.alternativeDeveloping listening comprenhension in the context of audio and video input ; Развитие умений понимания речи в контексте видео и аудио входных материаловen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractЧубровић, Биљана; Томовић, Ненад; Бодрич, Радмила; Малтез, Ксенија Д.; Развој вештине разумевања говора у контексту видео и аудио инпута; Развој вештине разумевања говора у контексту видео и аудио инпута;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32475/IzvestajKomisije17029.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32474/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32475/IzvestajKomisije17029.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32474/Disertacija.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9559


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији