Приказ основних података о дисертацији

Methodological approach to historical fairy tale in younger grades of primary school

dc.contributor.advisorJovanović, Aleksandar
dc.contributor.otherMrkalj, Zona
dc.contributor.otherCvetanović, Zorica
dc.contributor.otherOpačić, Zorana
dc.contributor.otherJanićijević, Valerija
dc.creatorIvković, Magdalena M.
dc.date.accessioned2018-04-23T09:29:21Z
dc.date.available2018-04-23T09:29:21Z
dc.date.available2020-07-03T09:26:24Z
dc.date.issued2017-10-27
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5711
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9366
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17466/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=2048703355
dc.description.abstractУ докторској дисертацији Методички приступ историјској бајци у разредној настави сагледава се историјска бајка као подврста ауторске бајке, те разматра значај и могућности наставног проучавања историјских бајки у разредној настави. У раду се, дакле, историјске бајке сагледавају са више аспеката. У првом делу рада историјска бајка се сагледава као посебна врста у оквиру ауторске бајке. Најпре се одређује појам историјске бајке и корпус дела. Одабрана дела се затим разврставају у типове историјске прозе са елементима чудесног и детаљно анализирају са становишта наратологије и архетипске критике. На крају се издвајају основна стваралачка начела овог модела ауторске бајке...sr
dc.description.abstractDoctoral dissertation Methodological approach to historical fairy tale in younger grades of primary school perceives historical fairy tale as a subgenre of literary fairy tale and discusses the importance and possibilities of studying historical fairy tales in the first four grades of primary school. In the paper historical fairy tales are, thus, perceived from several aspects. In the first part of the paper historical fairy tale is perceived as a specific genre within literary fairy tale. Like first, the term “historical fairy tale” and the scope of the works are defined. In addition, the chosen works have been classified into different types of historical fiction with magical elements and analyzed in details from the standpoint of narratology and archetypal criticism. Finally, the basic creative principles of the genre are being highlighted...en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Учитељски факултетsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectисторијска бајкаsr
dc.subjecthistorical fairy taleen
dc.subjectваспитне и образовне вредностиsr
dc.subjectауторска бајкаsr
dc.subjectестетскеsr
dc.subjectliterary fairy taleen
dc.subjectesthetical and educational valuesen
dc.subjectcurriculumen
dc.subjecttextbooken
dc.subjectclass interpretationen
dc.subjectyoung learneren
dc.subjectteacheren
dc.subjectreading interesten
dc.subjectopinionen
dc.subjectнаставни програмsr
dc.subjectнаставна интерпретацијаsr
dc.subjectметодички моделиsr
dc.subjectученик млађих разредаsr
dc.subjectучитељsr
dc.subjectчиталачка интересовањаsr
dc.subjectмишљењеsr
dc.titleМетодички приступ историјској бајци у разредној наставиsr
dc.title.alternativeMethodological approach to historical fairy tale in younger grades of primary schoolen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractЈовановић, Aлександар; Јанићијевић, Валерија; Мркаљ, Зона; Цветановић, Зорица; Опачић, Зорана; Ивковић, Магдалена М.; Metodički pristup istorijskoj bajci u razrednoj nastavi;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/19063/IzvestajKomisije16015.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/19062/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/19063/IzvestajKomisije16015.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/19062/Disertacija.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9366


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији