Приказ основних података о дисертацији

Infrastructural model for internet marketing research in e-business

dc.contributor.advisorDespotović-Zrakić, Marijana
dc.contributor.otherRadenković, Božidar
dc.contributor.otherJaničić, Radmila
dc.contributor.otherBogdanović, Zorica
dc.contributor.otherĐokić, Dragan
dc.creatorVukmirović, Aleksandra D.
dc.date.accessioned2018-03-19T14:04:11Z
dc.date.available2018-03-19T14:04:11Z
dc.date.available2020-07-03T09:38:21Z
dc.date.issued2017-10-16
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5627
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9243
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17216/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=515622298
dc.description.abstractPredmet istraţivanja rada je razvoj modela infrastrukture za internet marketing istraţivanja u elektronskom poslovanju. Centralnom problemu koji se razmatra u radu prethodi pojava velike koliĉine podataka – Big Data. Sa razvojem tehnologija i ekspanzijom interneta došlo je do dostupnosti velike koliĉine podataka koji su rasprostranjeni po globalnoj mreţi bez reda i strukture. Model razvijen u radu ima za cilj da na efikasan i efektivan naĉin doprinese standardu prikupljanja, skladištenja, obrade i analize dostupnih podataka, kako eksternih – koji se nalaze na mreţi, tako i internih. Model je razvijen tako da moţe biti implementiran u sve poslovne sisteme. U radu će biti predstavljen model infrastrukture za internet marketing istraţivanja u elektronskom poslovanju baziran na Big Data tehnologiji.sr
dc.description.abstractThe subject of the research work is to develop the Infrastructural model for internet marketing research in the e-business. The central problem of the paper preceding is the appearance of large amounts of data – Big Data. Development of technology and the expansion of the Internet has led to the accessibility of large amounts of data that are scattered on a global network with no structure. The model developed in the paper aims to efficiently and effectively contribute to standards of collection, storaging, processing and analysis of available data, both external – that are on the network, as well as internal. The model was developed so that it can be implemented in all business systems. The infrastructural model for internet marketing research in e-business based on Big Data technology will be presented in this paper.en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Факултет организационих наукаsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectinternet marketing istraţivanjasr
dc.subjectInternet Marketing Researchen
dc.subjectE-businessen
dc.subjectBig Dataen
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectModel.en
dc.subjectelektronsko poslovanjesr
dc.subjectBig Datasr
dc.subjectmodelsr
dc.titleModel infrastrukture za internet marketing istraživanja u elektronskom poslovanjusr
dc.title.alternativeInfrastructural model for internet marketing research in e-businessen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-SA
dcterms.abstractДеспотовић-Зракић, Маријана; Раденковић, Божидар; Јаничић, Радмила; Богдановић, Зорица; Ђокић, Драган; Вукмировић, Aлександра Д.; Модел инфраструктуре за интернет маркетинг истраживања у електронском пословању; Модел инфраструктуре за интернет маркетинг истраживања у електронском пословању;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/22053/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/22054/IzvestajKomisije17836.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/22054/IzvestajKomisije17836.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/22053/Disertacija.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9243


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији