Приказ основних података о дисертацији

Integrativni pristup u realizaciji sadržaja muzičke kulture u razrednoj nastavi (Integrativni model obrade dečjih narodnih igara sa pevanjem)

dc.contributor.advisorZuković, Slađana
dc.contributor.otherGajić, Olivera
dc.contributor.otherKrsmanović, Branko
dc.contributor.otherZuković, Slađana
dc.creatorСтојадиновић, Александар
dc.date.accessioned2018-03-19T13:27:37Z
dc.date.available2018-03-19T13:27:37Z
dc.date.available2020-07-03T14:18:42Z
dc.date.issued2017-11-02
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija152110776214635.pdf?controlNumber=(BISIS)106027&fileName=152110776214635.pdf&id=11062&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9235
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=106027&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttps://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije150962476756845.pdf?controlNumber=(BISIS)106027&fileName=150962476756845.pdf&id=10652&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urinull/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije150962476756845.pdf?controlNumber=(BISIS)106027&fileName=150962476756845.pdf&id=10652
dc.description.abstractРад је усмерен на сагледавање методичких могућности примене интеграције у настави предмета Музичка култура. Прецизније речено, циљ рада је процена ефикасности примене интегративног приступа у обради наставних садржаја дечје народне игре са певањем, са аспекта припреме, реализације и ефеката у наставном процесу, посебно кад је реч о постигнућима ученика у погледу нивоа развијености осећаја за музички ритам и координације, као и мишљења учитеља о предностима и недостацима примене интегративног модела у васпитно-образовном процесу. Сврха рада, јесте експериментална провера примене интегративног приступа у реализацији садржаја дечје народне игре са певањем у функцији подстицања развоја музичког ритма и координације код ученика млађег школског узраста. Мерења која су рађена у два различита временска периода (иницијални и финални тест) у експерименталној и контролној групи, омогућила су утврђивање напретка ученика у нивоу развијености осећаја за музички ритам и координације код ученика експерименталне групе. Резултати су показали да експериментални програм не утиче различито на ниво развијености осећаја за музички ритам, али да утиче различито на ниво развијености координације код ученика различитог пола. Након реализације експерименталног програма учитељи експерименталне и контролне групе изнели су позитивна мишљења у погледу примене интегративног приступа наставних садржаја дечје народне игре са певањем.sr
dc.description.abstractRad je usmeren na sagledavanje metodičkih mogućnosti primene integracije u nastavi predmeta Muzička kultura. Preciznije rečeno, cilj rada je procena efikasnosti primene integrativnog pristupa u obradi nastavnih sadržaja dečje narodne igre sa pevanjem, sa aspekta pripreme, realizacije i efekata u nastavnom procesu, posebno kad je reč o postignućima učenika u pogledu nivoa razvijenosti osećaja za muzički ritam i koordinacije, kao i mišljenja učitelja o prednostima i nedostacima primene integrativnog modela u vaspitno-obrazovnom procesu. Svrha rada, jeste eksperimentalna provera primene integrativnog pristupa u realizaciji sadržaja dečje narodne igre sa pevanjem u funkciji podsticanja razvoja muzičkog ritma i koordinacije kod učenika mlađeg školskog uzrasta. Merenja koja su rađena u dva različita vremenska perioda (inicijalni i finalni test) u eksperimentalnoj i kontrolnoj grupi, omogućila su utvrđivanje napretka učenika u nivou razvijenosti osećaja za muzički ritam i koordinacije kod učenika eksperimentalne grupe. Rezultati su pokazali da eksperimentalni program ne utiče različito na nivo razvijenosti osećaja za muzički ritam, ali da utiče različito na nivo razvijenosti koordinacije kod učenika različitog pola. Nakon realizacije eksperimentalnog programa učitelji eksperimentalne i kontrolne grupe izneli su pozitivna mišljenja u pogledu primene integrativnog pristupa nastavnih sadržaja dečje narodne igre sa pevanjem.sr
dc.languagesr (cyrillic script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Филозофски факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectИнтегративна наставаsr
dc.subjectIntegrativna nastavasr
dc.subjectМузичка култураsr
dc.subjectФизичко васпитањеsr
dc.subjectнаставни садржаји дечје народне игре са певањемsr
dc.subjectученициsr
dc.subjectучитељ.sr
dc.subjectMuzička kulturasr
dc.subjectFizičko vaspitanjesr
dc.subjectnastavni sadržaji dečje narodne igre sa pevanjemsr
dc.subjectučenicisr
dc.subjectučitelj.sr
dc.titleИнтегративни приступ у реализацији садржаја музичке културе у разредној настави (Интегративни модел обраде дечјих народних игара са певањем)sr
dc.title.alternativeIntegrativni pristup u realizaciji sadržaja muzičke kulture u razrednoj nastavi (Integrativni model obrade dečjih narodnih igara sa pevanjem)sr
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY
dcterms.abstractЗуковић, Слађана; Гајић, Оливера; Крсмановић, Бранко; Зуковић, Слађана; Stojadinović, Aleksandar; Integrativni pristup u realizaciji sadržaja muzičke kulture u razrednoj nastavi (Integrativni model obrade dečjih narodnih igara sa pevanjem);
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/44673/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/44674/IzvestajKomisije150962476756845.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/44673/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/44674/IzvestajKomisije150962476756845.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_9235


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији