Контекстуални приступ настави органске хемије у гимназији природно-математичког смера
Contex-based approach to organic chemistry teaching in grammar school the natural sciences stream
Докторанд
Putica, Katarina B.Ментор
Trivić, DragicaЧланови комисије
Sladić, DušanAnđelković, Slađana
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацијиСажетак
У ситуацији када готово свакодневно долази до нових научних и технолошких открића, научна писменост, која подразумева концептуално разумевање и способност примене научних знања приликом решавања проблема из реланог живота, препозната је као једна од кључних компетенција која се мора развити код ученика...
In a situation where new scientific and technological discoveries occur on daily basis,
scientific literacy, which presupposes conceptual understanding and the ability to apply scientific
knowledge in order to solve real-life problems, has been recognized as one of the key
competencies that the students need to develop...
Факултет:
Универзитет у Београду, Хемијски факултетДатум одбране:
22-09-2017Пројекти:
- Теорија и пракса науке у друштву: мултидисциплинарне, образовне и међугенерацијске перспективе (RS-179048)