Obrada sintagmatskih i paradigmatskih leksičkih odnosa u nastavi engleskog jezika u osmom razredu osnovne škole: teorijski i praktični aspekti
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацијиСажетак
Disertacija Obrada sintagmatskih i paradigmatskih leksičkih odnosa u nastavi engleskog jezika u osmom razredu osnovne škole: teorijski i praktični aspekti bavi se definisanjem i obradom engleskih kolokacija, idioma i sinonima, kao i njihovim prevoĊenjem u osmom razredu osnovne škole. Istraţivanje je sprovedeno sa jednim odeljenjem uĉenika osmog razreda osnovne škole kroz grupni rad i zadatke koji su podeljeni na tri nivoa znanja: osnovni, srednji i napredni. Ovo istraţivanje bilo je dovoljno za predlog novog modela za obradu, uveţbavanje i ponavljanje kolokacija, idioma i sinonima kroz raznovrsne kreativne aktivnosti, a koji moţe biti od velike koristi nastavnicima stranih jezika, a samim tim i uĉenicima za primenu sistematiĉnog i detaljnog rada sa ovim sintagmatskim i paradigmatskim leksiĉkim odnosima u osnovnoj i srednjoj školi.