Prikaz osnovnih podataka o disertaciji

Evaluation and assessment of task-based activities in CLIL

dc.contributor.advisorVučo, Julijana
dc.contributor.otherFilipović, Jelena
dc.contributor.otherLopes, António
dc.creatorManić, Danijela Lj.
dc.date.accessioned2017-09-20T13:47:17Z
dc.date.available2017-09-20T13:47:17Z
dc.date.available2020-07-03T12:51:01Z
dc.date.issued2017-06-06
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/8605
dc.identifier.urihttp://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5270
dc.identifier.urihttps://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:16265/bdef:Content/download
dc.identifier.urihttp://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=49366543
dc.description.abstractPredmet istraživanja našeg rada je evaluacija projektnih zadataka (eng. Task-Based Activities, u daljem tekstu TBLT) u integrisanom učenju stranog jezika i sadržaja (eng. Content and Language Integrated Learning, u daljem tekstu CLIL), kao i ocenjivanje ostvarenosti ishoda zadataka. Izbor metoda i instrumenata evaluacije projektnih zadataka zavisi od cilja ocenjivanja, od ishoda, sadržaja i kompetencija koje učenici treba da usvoje i razviju, od prirode predmeta i obrazovne oblasti u okviru kojih se nastava i proces učenja dešavaju kao i od karakteristika samih učenika koje ocenjujemo. Nova strategija ocenjivanja podrazumeva da se, pored testiranja i usmenog i pismenog ispitivanja učenika, koriste i drugi načini i postupci praćenja i analize rada učenika. Predmet ovog istraživanja je usmeren na primenu alternativnih metoda ocenjivanja (samoocenjivanje, vršnjačko ocenjivanje) u CLIL nastavi prilikom evaluacije TBLT zadataka. Pored teorijskog okvira CLIL i TBLT nastave u jeziku struke, doktorska teza podrаzumevа аnаlize rezultаtа istraživanja s ciljem potvrđivanja prednosti primene TBLT metode i alternativnih načina ocenjivanja u pogledu motivacije, samopouzdanja učenika i svesti o učenju i ocenjivanju. Istraživanje za potrebe izrade doktorske teze „Evaluacija projektnih zadataka u integrisanom učenju stranog jezika i sadržaja” sprovedeno je u Vazduhoplovnoj akademiji na časovima stručnog engleskog jezika gde su zastupljeni elementi CLIL metode, a kroz izradu TBLT zadataka. Kao krajnji ishod ovog istraživanja definisani su deskriptori i rubrike za potrebe ocenjivanja ostvarenosti jezičkih i sadržajnih ishoda CLIL/TBLT nastave.sr
dc.description.abstractThe research topic is the evaluation and assessment of tasks (Task-Based Activities, hereinafter TBLT) in content and language integrated learning, hereinafter CLIL as well as the evaluation of tasks outcomes achievement. The choice of methods and instruments of evaluation depends on the assessment outcomes, content and competencies that students need to acquire and to develop, the nature of the subject and the educational area within which teaching and learning occur and the characteristics of the students themselves being evaluated. New assessment strategies, in addition to testing and oral and written tests, invite us to use other methods and procedures for monitoring and analyzing student work. The subject of this research is directed to the use of alternative methods of assessment (self-assessment, peer assessment) in CLIL teaching while evaluating the tasks. Apart from the theoretical framework of CLIL and TBLT teaching in ESP, the PhD thesis contains research results analysis as to prove the benefits of applying the TBLT approach and alternative assessment instruments in terms of learning motivation, student self-confidence and the awareness of learning and assessing process. The research for the purpose of writing the PhD thesis ''Evaluation and assessment of Task-based activities in CLIL'' has been conducted in the Aviation Academy during ESP lessons, which are characterised by CLIL and TBLT elements. As the final outcome of the research, we have defined descriptors and rubrics for assessment of language and content outcomes’ achievement.en
dc.formatapplication/pdf
dc.languagesr
dc.publisherУниверзитет у Београду, Филолошки факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectTBLTsr
dc.subjectTBLTen
dc.subjectCLILsr
dc.subjectsamoocenjivanjesr
dc.subjectvršnjačko ocenjivanjesr
dc.subjectrubrikesr
dc.subjectdeskriptorisr
dc.subjectCLILen
dc.subjectself-assessmenten
dc.subjectpeer assessmenten
dc.subjectrubricsen
dc.subjectdescriptorsen
dc.titleEvaluacija projektnih zadataka u integrisanom učenju stranog jezika i sadržajasr
dc.title.alternativeEvaluation and assessment of task-based activities in CLILen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractВучо, Јулијана; Лопес, Aнтóнио; Филиповић, Јелена; Манић, Данијела Љ.; Евалуација пројектних задатака у интегрисаном учењу страног језика и садржаја; Евалуација пројектних задатака у интегрисаном учењу страног језика и садржаја;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32737/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32738/IzvestajKomisije11419.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32737/Disertacija.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32738/IzvestajKomisije11419.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_8605


Dokumenti za doktorsku disertaciju

Thumbnail
Thumbnail

Ova disertacija se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o disertaciji