Show simple item record

An approach to the development of methodologies for optimal projects of local geodetic networks for metroconstruction

dc.contributor.advisorNinkov, Toša
dc.contributor.otherBulatović, Vladimir
dc.contributor.otherSušić, Zoran
dc.contributor.otherAleksić, Ivan
dc.contributor.otherRadović, Nebojša
dc.contributor.otherNinkov, Toša
dc.creatorSavanović, Marija
dc.date.accessioned2017-09-01T12:33:22Z
dc.date.available2017-09-01T12:33:22Z
dc.date.available2020-07-03T14:15:51Z
dc.date.issued2017-08-23
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija149569970669961.pdf?controlNumber=(BISIS)104714&fileName=149569970669961.pdf&id=9878&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/8518
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=104714&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije149569973971613.pdf?controlNumber=(BISIS)104714&fileName=149569973971613.pdf&id=9880&source=NaRDuS&language=srsr
dc.description.abstractU doktorskoj disertaciji je prikazan postupak optimizacije podzemne mreže za potrebe izgradnje beogradskog metroa. U postupku optimizacije korišćen je metod prethodne ocene tačnosti. Na osnovu građevinskih standarda izvršen je proračun zahtevane tačnosti proboja tunela, kao osnovnog kriterijuma tačnosti za razvijanje podzemne tunelske mreže. U postupku optimizacije analizirani su različiti planovi opažanja, kao i dobijeni rezultati prethodne analize za svaki plan pojedinačno. Na osnovu zadatog kriterijuma maksimalne poprečene greške proboja tunela usvojen je konačan plan opažanja.sr
dc.description.abstractThe docotoral thesis presents an optimization method of the underground network for the construction of the Belgrade metro. In the process of optimization, method of preanalysis has been used. Based on the construction standards, the calculation of the required breakthrough accuracy, as the fundamental criteria of accuracy for the development of the underground tunnel network, has been made. In the process of optimization different plans of observations have been analyzed, as well as the results obtained from the preanalysis for each plan individually. Based on the required criteria of maximal transverse error of the tunnel breakthrough, the final plan of observations has been adopted.en
dc.languagesr (latin script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Факултет техничких наукаsr
dc.rightsopenAccessen
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectGeodezijasr
dc.subjectGeodesyen
dc.subjectlokalne geodetske mrežesr
dc.subjectoptimizacijasr
dc.subjectGaus Markovljev modelsr
dc.subjectprethodna ocena tačnostisr
dc.subjecttačnost proboja tunelasr
dc.subjectlocal geodetic networksen
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectGauss Markov modelen
dc.subjectpreanalysisen
dc.subjecttunnel breakthrough accuracyen
dc.titlePrilog razvoju metodologija izrade optimalnih projekata lokalnih geodetskih mreža metroasr
dc.title.alternativeAn approach to the development of methodologies for optimal projects of local geodetic networks for metroconstructionen
dc.typedoctoralThesissr
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractНинков, Тоша; Сушић, Зоран; Булатовић, Владимир; Aлексић, Иван; Радовић, Небојша; Нинков, Тоша; Савановић, Марија; Прилог развоју методологија израде оптималних пројеката локалних геодетских мрежа метроа; Прилог развоју методологија израде оптималних пројеката локалних геодетских мрежа метроа;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/44103/Disertacija11250.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/44104/IzvestajKomisije11250.pdf


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record