Interaktivna nastava korpusne lingvistike na diplomskim akademskim studijama anglistike: teorijski, metodološki i praktični aspekti
Interactive Teaching of Corpus Linguistics at MA Studies of English Language andLinguistics: Theoretical, Methodological andPractical Aspects
Докторанд
Кавгић, АлександарМентор
Prćić, TvrtkoЧланови комисије
Glušac, TatjanaMilin, Petar
Prćić, Tvrtko
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацијиСажетак
Ova disretacija bavi se korpusnom IZ lingvistikom, ali iz perspektive teorijskih metodoloških i praktičnih aspekata koncipiranja kursa korpusne lingvistike koji je utemeljen na principima interaktivne nastave. Glavni cilj ovog istraživanja jeste da se u njemu formulišu principi projektovanja interaktivnih kurseve koji su usklađeni sa sadržajima studijskih programa i sadržaja ostalih kurseva, ali i koji su pedagoški efikasni i orijentisani na studenta. Drugi cilj istraživanje jeste da se u skladu sa ovim principima koncipira kurs korpusne lingvistike koji je optimalno prilagođen uvođenju korpusne lingvistike i interaktivne natave na diplomske akademske studije anglistike u Srbiji. Treći cilj istraživanja je da proveri inicijalnu hipotezu da će kurs korpusne lingvistike projektovan u skladu sa principima koncipiranja interaktivne natave i sproveden u hibridnom okruženju biti superioran u odnosi na kurs istih sadržaja ali sproveden isključivo primenom tradicionalnih metoda nastave.
This thesis deals with corpus linguistics, but AB from the point of view of theoretical, methodological and practical aspects of designing a course in corpus lingusitics which is based on the principles of interactive teaching and learning. The main aim of the research is to formulate principles of designing interactive courses which are alligned with curricula and syllaby, but which are also pegogically efficient and student-friendly. The secondary aim is to design a course in accordance with these principles which is optimally suitable for introducing corpus linguistic and interactive teaching methods to MA studies of English language and linguistics in Serbia. The third aim of the research is to test the initial hypothesis that a course designed in accordance with interactive principles of course design and realized as a hybrid course will be superior to the same course based entirely on traditional teaching methods.
Факултет:
Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултетДатум одбране:
03-02-2015Кључне речи:
Lingvistika / Linguistics / korpusna lingvistika / metodika nastave / diplomske akademske studijeanglistike / interaktivna nastava / teorijainteraktivne nastave / metode interaktivnenastave / praktično sprovođenje interaktivnenastave / koncipiranje kursa / e-učenje / hibridno nastavno okruženje / corpus linguistics / teaching methods / MA studies of English languageand linguistics / interactive teaching methods / theory of interactive teaching methods / principles of interactive teaching methods / delivery of interactive teaching methods / course design / e-learning / hybrid learningenvironmentОстали линкови:
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Утицај савремених наставних медија на квалитет непосредне комуникације у настави природе и друштва / The influence of modern teaching media onto the quality of direct communication in teaching nature and society
Prušević-Sadović, Filduza R. (Универзитет у Београду, Учитељски факултет, 2013) -
Примена коперативног учења и квалитет знања ученика / Application of cooperative learning and the quality of student knowledge
Semiz, Marina Ž. (Универзитет у Београду, Филозофски факултет, 15-07-2020) -
Специфичности методолошких истраживања у политикологији / Specifics of methodological research in political sciences
Lazović-Jović, Emina (Универзитет у Београду, Факултет политичких наука, 27-09-2016)