Факултет музичких уметности
Browse by
Recent Submissions
-
Особеност позиције првог виолинског концерта Дмитрија Шостаковича у концертантној литератури 20. века
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 01-07-2022) -
Третман маримбе као соло инструмента сагледан кроз компаративну анализу три популарна коцертантна остварења
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 11-06-2022) -
Фантазијски принципи и њихов утицај на форму, садржај и интерпретацију одабраних дела Моцарта (Фантазија це-мол КВ 475), Бетовена (Соната као Фантазија оп.27 бр.2) и Листа (Соната ха-мол и После читања Дантеа - Соната као Фантазија)
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 10-11-2021) -
Концертно извођење клавирских дела Александра Скрјабина – поетички и технички аспекти интерпретације композиција различитих жанрова и периода стваралаштва
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 28-10-2021) -
Сонате за виолину и клавир азербејџанских композитора друге половине 20. века – проблематика стила и креирање интерпретације
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 22-10-2021) -
Стилски и пијанистички аспекти одабраних дела Балакирјева, Чајковског, Скрјабина и Рахмањинова
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 28-10-2021) -
Статуси виолине у Причи о војнику Игора Стравинског – приступ интерпретацији
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 21-10-2021) -
Античка (грчка) парадигма у савременој уметничкој музици. Студије случаја/конвергенције: Јанис Ксенакис, Властимир Трајковић
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 27-06-2022) -
Апликативност народне песме у настави почетног музичког описмењавања у Србији током 20. века
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 25-05-2022) -
Глас и техника/технологија у савременој музици
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 17-03-2022) -
Контекстуални и интерпретативни аспекти пијанистичке праксе у епохи модернизма
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 30-01-2022) -
Коло: традиционални плес у Србији – контекстуални и формални аспекти
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 02-02-2022) -
Стварање на основу већ створеног: музичке критике, есеји и студије Петра Бингулца
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 28-12-2021) -
Улога хармоније у формирању мреже интерпретативних односа у немачкој опери и симфонијском лиду друге половине деветнаестог и почетка двадесетог века
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 01-11-2021) -
Аспекти интерпретације дела за виолину и клавир Светислава Д. Божића
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 25-09-2021) -
Специфичности интерпретације француског националног стила у делима Жана Филипа Рамоа, Мориса Равела и Ерика Сатија
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 06-07-2021) -
Различити интерпретациони аспекти прелида као форме у клавирској литератури – од периода барока до ХХ века
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 31-05-2021) -
Компаративни приступ извођачкој проблематици у Сонати оп. 11 Роберта Шумана и Великој Сонати оп. 37 Петра Иљича Чајковског
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 31-05-2021) -
Mесијанов квартет за крај времена као извођачка екстензија кларинетског трија - kларинет, виолина, клавир ’плус’ виолончело
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 09-04-2020) -
Креирање уметничке интерпретације 24 прелида за клавир Сергеја Рахмањинова
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 06-07-2020)