Приказ основних података о дисертацији
Организација наставе у редовним школама и образовање ученика са сензорним оштећењима
The organization of teaching in regular schools and education of students with sensory impairments
dc.contributor.advisor | Dubljanin, Saša | |
dc.contributor.other | Rajović, Vera | |
dc.contributor.other | Kovačević, Jasmina | |
dc.contributor.other | Spasenović, Vera | |
dc.creator | Stepanović, Saša | |
dc.date.accessioned | 2017-04-22T09:35:32Z | |
dc.date.available | 2017-04-22T09:35:32Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T09:54:32Z | |
dc.date.issued | 2016-09-15 | |
dc.identifier.uri | https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7960 | |
dc.identifier.uri | http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=4855 | |
dc.identifier.uri | https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:15205/bdef:Content/download | |
dc.identifier.uri | http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=528029591 | |
dc.description.abstract | У редовним школама настава се заснива на поштовању педагошких принципа, међу којима доминира принцип очигледности, заснован на усвајању знања путем чула вида и слуха. Овим радом настојимо да испитамо начин организовања наставе у случајевима када је неко од ова два чула ученику оштећено, као и могућности да се образовно-васпитни рад прилагоди и оријентише према његовим потребама... | sr |
dc.description.abstract | In regular schools, teaching is based on respecting принциплес principles od pedagogy, dominated by the principle of obviousness based on the acquisition of knowledge through senses of sight and hearing. This work tries to examine methods for organizing teaching in cases where one of these two pupil’s senses is damaged, as well as the opportunities to adjust and manage educational work according to pupil’s needs... | en |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | sr | |
dc.publisher | Универзитет у Београду, Филозофски факултет | sr |
dc.rights | openAccess | en |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.source | Универзитет у Београду | sr |
dc.subject | организација наставе | sr |
dc.subject | organization of teaching | en |
dc.subject | сметње у развоју способности вида и слухa | sr |
dc.subject | инклузивно образовање | sr |
dc.subject | наставне методе и облици рада | sr |
dc.subject | комуникација | sr |
dc.subject | vision and hearing impairment | en |
dc.subject | inclusive education | en |
dc.subject | methods and forms of work | en |
dc.subject | communication | en |
dc.title | Организација наставе у редовним школама и образовање ученика са сензорним оштећењима | sr |
dc.title.alternative | The organization of teaching in regular schools and education of students with sensory impairments | en |
dc.type | doctoralThesis | en |
dc.rights.license | BY-NC-ND | |
dcterms.abstract | Дубљанин, Саша; Спасеновић, Вера; Ковачевић, Јасмина; Рајовић, Вера; Степановић, Саша; Organizacija nastave u redovnim školama i obrazovanje učenika sa senzornim oštećenjima; | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/25626/Disertacija.pdf | |
dc.identifier.fulltext | https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/25627/IzvestajKomisije8335.pdf | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/25626/Disertacija.pdf | |
dc.identifier.fulltext | http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/25627/IzvestajKomisije8335.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_7960 |