Browse by committee members
Now showing items 1-20 of 20
-
Ванмузички садржај одабраних дела за клавир Клода Дебисија, Игора Стравинског и Сергеја Прокофјева као полазиште за њихову уметничку интерпретацију
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 08-05-2015) -
Две верзије сонате оп. 36 Сергеја Рахмањинова као подстицај данашњим размишљањима о извођаштву
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 29-09-2016) -
Етапе и особености интерпретације композиција писаних за скуп комбинованих удараљки у делима Небојше Јована Живковића, Кејсија Кангелосија, Кевина Воланса и Џозефа Швантнера
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 13-07-2023) -
Интерпретативне везе између француске музике за клавијатурне инструменте 18. и 20. века
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 13-05-2013) -
Интерпретативно-креативни приступ феномену клавирске транскрипције и парафразе-фантазије по узору на уметничку праксу Феруча Бузонија
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 29-09-2020) -
Камерна музика Карла Филипа Емануела Баха као узор класицистичком стилу извођења: Идентификација стилски упућене извођачке праксе и њено поређење са извођачком праксом у раним камерним делима Јозефа Хајдна
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 10-10-2017) -
Клавир и балет. Специфичности транспозиције балетских остварења у медиј клавира — поетички, технички и интерпретативни изазови на примеру балетских остварења Равела, Чајковског и Стравинског
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 25-01-2023) -
Концертно извођење клавирских дела Александра Скрјабина – поетички и технички аспекти интерпретације композиција различитих жанрова и периода стваралаштва
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 28-10-2021) -
Креирање уметничке интерпретације 24 прелида за клавир Сергеја Рахмањинова
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 06-07-2020) -
Наративни потенцијал чембала: елементи импровизације и музичка реторика у интерпретацији алеманди и ламентација са програмским насловима Јохана Јакоба Фробергера
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 29-10-2018) -
Особености музичког језика Николаја Метнера и његова улога и значај у приступу интерпретацији сонате оп.25 бр.2 и одабраних бајки
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 07-02-2019) -
Проблеми интерпретације клавирске музике Василија Мокрањца
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 09-04-2019) -
Савремени приступ интерпретацији позног Бетовеновог клавирског опуса (оп. 106, 109 и 126): пут ка веродостојном тумачењу уртекст издања
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 18-12-2020) -
Специфичност композиторског и пијанистичког стила Сергеја Рахмањинова у контексту формирања интерпретације минијатура за клавир
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 24-02-2021) -
Специфичности интерпретације француског националног стила у делима Жана Филипа Рамоа, Мориса Равела и Ерика Сатија
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 06-07-2021) -
Стилски и пијанистички аспекти одабраних дела Балакирјева, Чајковског, Скрјабина и Рахмањинова
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 28-10-2021) -
Третман маримбе као соло инструмента сагледан кроз компаративну анализу три популарна коцертантна остварења
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 11-06-2022) -
Утицај религијског садржаја на интерпретацију дела Двадесет погледа на дете Исуса Оливијеа Месијана: тумачење примене хришћанских симбола
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 24-12-2020) -
Утицај романтичарске естетике на жанр клавирске сонате
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 05-03-2014) -
Фантазијски принципи и њихов утицај на форму, садржај и интерпретацију одабраних дела Моцарта (Фантазија це-мол КВ 475), Бетовена (Соната као Фантазија оп.27 бр.2) и Листа (Соната ха-мол и После читања Дантеа - Соната као Фантазија)
(Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности, 10-11-2021)