Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 70
Planski agensi socijalizacije: škola, pozorište i mediji i njihov uticaj na razvoj interesovanja učenika srednje škole za pozorište
(Универзитет уметности у Београду, Факултет драмских уметности, 24-04-2017)
PLANSKI AGENSI SOCIJALIZACIJE: ŠKOLA, POZORIŠTE I MEDIJI I NJIHOV UTICAJ NA RAZVOJ INTERESOVANJA UČENIKA SREDNJE ŠKOLE ZA POZORIŠTE
Ova doktorska disertacija predstavlja obimna teorijska i empirijska interdisciplinarna ...
Затамњење (первазивна игра)
(Универзитет уметности у Београду, Факултет драмских уметности, 23-02-2016)
АПСТРАКТ
Џејмс Џојс је 1922. године објавио роман Уликс. Пратећи структуру Одисеје, Џојс је Леополда Блума, главног јунака свог романа, учинио својеврсном реинкарнацијом Одисеја, а Даблин са почетка XX века својеврсном ...
"U koji fajl da stavim svoje srce" (Eksperimentalni film kao fuzija filmskih rodova, dokumentarnog i igranog)
(Универзитет уметности у Београду, Факултет драмских уметности, 12-04-2018)
APSTRAKT
Umetnički projekat „U koji fajl da stavim svoje srce“, sa podnaslovom "Eksperimentalni film kao fuzija filmskih rodova, dokumentarnog i igranog ", bavi se istraživanjem ljudskog sećanja, emocija i postupaka, kroz ...
Identiteti teksta i identiteti u tekstu mmorpg (massively multiplayer online role-playing game) video-igara
(Универзитет уметности у Београду, Факултет драмских уметности, 27-03-2018)
Cilj ovog rada je multiperspektivna identifikacija teksta MMORPG video-igara (engl. massively multiplayer online role-playing games) kao novomedijskog, narativnog i izvođačkog fenomena, odnosno sagledavanje i analiza ovih ...
Невидљиви глас - глумац као наратор на сцени, филму и телевизији
(Универзитет уметности у Београду, Факултет драмских уметности, 23-02-2016)
АПСТРАКТ
У овом раду полази се од претпоставке да је улога наратора за глумца специфична, те да постоје значајне разлике у односу на то како ће се глумац као наратор представити у различитим просторима, медијима и ...
"Агамемнон" (представа) - трансформација гласа и покрета као основа за сценску поставку античке трагедије
(Универзитет уметности у Београду, Факултет драмских уметности, 21-04-2021)
Предмет овог уметничког истраживачког рада јесте интерпретација стиха кроз употребу гласа и покрета као основних средстава глумачког израза. Трансформације гласа и покрета представљају основ за инсценацију античке трагедије ...
Визуелни идентитет у функцији стратешких циљева јавног радио-дифузног сервиса: РДУ РТС
(Универзитет уметности у Београду, Факултет драмских уметности, 05-04-2018)
Предмет докторске дисертације – „Визуелни идентитет у функцији стратешких циљева јавног радио-дифузног сервиса: РДУ РТС“ у основи проблематизује феномен визуеленог идентитета медијских институција и посебно његове улоге у ...
Motion stop - оживљавање звука
(Универзитет уметности у Београду, Факултет драмских уметности, 24-02-2020)
Živo izvođeni zvuk za vreme filmske projekcije je polje istraživanja ovog doktorskog umetničkog projekta - suočavanje dva porekla zvuka na sceni - reprodukovanog sa jedne strane i živo izvođenog sa druge. Ovaj rad teži da ...
Теорија наративних конструкција у постјугословенском филму од 1994. до 2008.
(Универзитет уметности у Београду, Факултет драмских уметности, 14-09-2016)
U tezi se najpre definiše pojam postjugoslovenskog filma a zatim se izlažu aspekti narativa u odabranim postjugoslovenskim igranim filmovima nastalim od 1994. do 2008. u produkciji Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i ...
Програмско-продукционо моделовање образовног програма ТВ Београд у периоду од 1964. до 1980. године, као парадигма друштвено оправдане и медијски успешне едукације
(Универзитет уметности у Београду, Факултет драмских уметности, 19-09-2016)
Апстракт. У раду се из угла интерпретативне парадигме разматрају две супротстављене
образовне концепције (образовање за ослобођење и образовање за конформизам), које
реализују образовни телевизијски програми друге половине ...