Integrisano marketing komuniciranje i nova paradigma marketinga
Integrated marketing communication and new marketing paradigm
Докторанд
Laban, BogdanМентор
Grubor, AleksandarЧланови комисије
Mihić, SvetlanaAndrejević, Aleksandar
Метаподаци
Приказ свих података о дисертацијиСажетак
Predmet ovog istraživanja obuhvata teorijske, metodološke i praktične aspekte kreiranja i primene adekvatne marketing strategije u procesu pripreme domaćih privrednih subjekata za primenu integrisanog marketing komuniciranja. Strateško partnerstvo predstavlja složen proces uspostavljanja saradnje izmedju različitih privrednih subjekata najčešće iz različitih zemalja. U ovom radu su definisane zajedničke oblasti koje je potrebno istražiti a rezultate istraživanja usmeriti na poboljšanje efikasnosti ovih procesa posebno u segmentu manjih poslovnih sistema. U okviru analize realizovanih načina primene integrisanog marketinng komuniciranja u zemlji i u okruđenju, položaja naše zemlje u regionu, potencijala i mogućnosti, razradjeni su svi oblici saradnje koji imaju obeležja strateškog partnerstva, a poseban naglasak je dat na novom konceptu integrisanog marketing komuniciranja kao jednom od najefikasnijih oblika koji nije dovoljno u primeni na našem prostoru.