Show simple item record

Total quality management as the base of contemporary organization business excellence model - experiences of pharmacy organizations in the Republic of Serbia

dc.contributor.advisorPenezić, Nenad D.
dc.contributor.otherAndrejević, Aleksandar
dc.contributor.otherMašić, Branislav
dc.creatorMilutinović, Darko
dc.date.accessioned2017-01-12T11:57:30Z
dc.date.available2017-01-12T11:57:30Z
dc.date.available2020-07-04T14:21:57Z
dc.date.issued2016-07-05
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7407
dc.description.abstractPredmet ovog rada jeste analiza sistema upravljanja totalnim kvalitetom u funkciji postizanja poslovne izvrsnosti savremene organizacije, posebno sa aspekta konkretne ekonomske stvarnosti odabranih apotekarskih ustanova u Republici Srbiji. Istovremeno, osnovni cilj ovog istraživačkog rada je da se na temelju uvida u privrednu praksu razvijenih zemalja, iskustava zemalja koje su već zakoračile u proces tranzicije, zatim strukturalne i dinamičke analize institucionalne i poslovne prakse u privredi Republike Srbije i zemalja našeg neposrednog okruženja, kao i studiranja relevantne literature, istraži i modelira odgovarajući konceptualni okvir za postizanje poslovne izvrsnosti savremene organizacije, respektujući iskustva apotekarskih organizacija kod nas.sr
dc.language.isosrpsr
dc.publisherУниверзитет Едуконс, Факултет пословне економијеsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет Едуконсsr
dc.subjectKvalitetsr
dc.subjectposlovna izvrsnostsr
dc.subjectupravljanje totalnim kvalitetomsr
dc.subjectekonomija zasnovana na znanjusr
dc.subjectstandardisr
dc.subjectstrategijasr
dc.subject.classificationEkonomska teorijasr
dc.titleUpravljanje totalnim kvalitetom kao osnova modela poslovne izvrsnosti savremene organizacije - iskustva apotekarskih organizacija u Republici Srbijisr
dc.title.alternativeTotal quality management as the base of contemporary organization business excellence model - experiences of pharmacy organizations in the Republic of Serbiaen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-NDsr
dcterms.abstractПенезић, Ненад Д.; Aндрејевић, Aлександар; Машић, Бранислав; Милутиновић, Дарко; Управљање тоталним квалитетом као основа модела пословне изврсности савремене организације - искуства апотекарских организација у Републици Србији; Управљање тоталним квалитетом као основа модела пословне изврсности савремене организације - искуства апотекарских организација у Републици Србији;
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/61939/bitstream_61939.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/61940/bitstream_61940.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_7407


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record