National Repository of Dissertations in Serbia
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrilic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   NaRDuS home
  • Универзитет у Београду
  • Електротехнички факултет
  • View Item
  •   NaRDuS home
  • Универзитет у Београду
  • Електротехнички факултет
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Одређивање трајектологије возила при судару употребом интегрисаног система сателитске и инерцијалне навигације

Reconstruction of Vehicle Trajectory in Crash by Integrating Satellite and Inertial Navigation.

Thumbnail
2016
Disertacija.pdf (7.610Mb)
Srdjan_Tadic_Referat_ETF.pdf (1.264Mb)
Author
Tadić, Srđan V.
Mentor
Ivaniš, Predrag
Committee members
Saranovac, Lazar
Popović, Miodrag
Dukić, Miroslav
Graovac, Stevica
Metadata
Show full item record
Abstract
Преко милион особа годишње изгуби живот у саобраћајним несрећама. Према подацима Светске Здравствене Организације, од 1896. године је на овај начин погинуло преко 30 милиона људи1. Веродостојно расветљавање околности саобраћајних несрећа, првенствено судара, може указати и на потенцијалне пропусте у безбедности. Постојећи алати и методе за анализу судара друмских возила, често не пружају довољно информација за једнозначно расветљавање свих околности и узрока догађаја, већ пружају смернице које стручњаци надаље комбинују са другим доступним изворима. Реконструкција сложених и тешких саобраћајних судара често доводи до спорова у судском вештачењу. Уређаји за бележење догађаја при судару се непрестано унапређују, а њихова уградња у возила је de facto обавезна. У току су бројне националне, међународне и струковне иницијативе за њихову даљу стандардизацију и повећање количине корисних информација о судару...
Over one million people die in road crashes each year. According to the World Health Organization, since 1986. more than 30 million people died this way. Faithful elucidation of traffic crash circumstances can lead to revealing of safety issues. Existing crash investigation tools and methods provide only directions of approach to investigators, and therefore can lead to ambiguous conclusions in otherwise solvable cases. Complex and fatal road vehicle crashes are often a matter of dispute in forensic investigation. Crash Event Data Recorders (EDRs), which are today standard equipment of passenger cars, provide sensor captures for post-accident forensic analysis. There are many ongoing national, international and expert initiatives for further standardization and improvement of EDRs...
Faculty:
Универзитет у Београду, Електротехнички факултет
Date:
29-09-2016
Keywords:
глобални навигациони сателитски системи / global navigation satellite systems / inertial navigation / navigation / microelectromechanical sensors / accelerometers / rate gyroscopes / vehicle crashes / инерцијална навигација / навигација / микро-електромеханички сензори / акцелерометри / брзински жироскопи / аутомобилски судари
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_7288
URI
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7288
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=4369
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:14243/bdef:Content/download
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=48523279

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS
 

 

Browse

All of DSpaceUniversities & FacultiesAuthorsMentorCommittee membersSubjectsThis CollectionAuthorsMentorCommittee membersSubjects

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About NaRDus | Contact us

OpenAIRERCUBRODOSTEMPUS