Приказ основних података о дисертацији

Elearning model for supporting ict competencies development of employees in education

dc.contributor.advisorHerceg, Đorđe
dc.contributor.advisorEbner, Martin
dc.contributor.otherMašulović, Dragan
dc.contributor.otherBogosavljević, Radmila
dc.contributor.otherHerceg, Đorđe
dc.contributor.otherEbner, Martin
dc.creatorPetrović, Marina
dc.date.accessioned2016-12-30T15:33:47Z
dc.date.available2016-12-30T15:33:47Z
dc.date.available2020-07-03T13:40:20Z
dc.date.issued2016-09-28
dc.identifier.urihttps://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7184
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija146771825188718.pdf?controlNumber=(BISIS)101407&fileName=146771825188718.pdf&id=6265&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=101407&source=NaRDuS&language=srsr
dc.identifier.urihttp://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije146771826554521.pdf?controlNumber=(BISIS)101407&fileName=146771826554521.pdf&id=6266&source=NaRDuS&language=srsr
dc.description.abstractDoktorska disertacija razvija nastavni model za elektronsko učenje preko Interneta namenjen razvoju informaciono-komunikacionih kompetencija nastavnika u osnovnim i srednjim školama i drugih zaposlenih u obrazovanju. Informaciono-komunikacione kompetencije nastavnika i drugih zaposlenih u obrazovanju su veoma važne za obrazovni i ekonomski sistem i potrebno je omogućiti njihovo sticanje, unapređivanje i upotrebu u obrazovanju zbog njihovog uticaja na promenu stavova prema obrazovnoj tehnologiji. Za potrebe doktorske disertacije urađeno je pedagoško istraživanje u novembru 2014. godine, sa dve grupe ispitanika, kontrolnom i eksperimentalnom grupom. Istraživanje je u potpunosti sprovedeno preko veb portala: www.azomjns.com/moodle. Uticaj predloženog nastavnog modela za e-učenje "5 koraka" na razvoj kompetencija kod zaposlenih u obrazovanju za kreiranje multimedijalnih prezentacija za nastavu, pokazao je bolje rezultate u odnosu na uticaj klasičnog modela za e-učenje "Isporuka sadržaja". Ponuđeni nastavni model "5 koraka" može se primeniti na različite uzrasne grupe i nastavne predmete što otvara mogućnosti za dalja istraživanja.sr
dc.description.abstractThe thesis develops a model of online e-Learning for improving information and communication competencies  of teachers and other employees in primary and secondary education. Information and communication competencies of employees in education are of great importance to the educational and economic system. We must enable their acquisition, improvement and use in education because they change attitudes towards educational technology. For this purpose, the main pedagogical research was carried out in November 2014, with two groups of respondents: a control and an experimental group. The research was conducted entirely online through the web portal: www.azomjns.com/moodle. The impact of the proposed '5-step' teaching e-learning model on the development of competencies of employees in education in creating teaching multimedia presentations showed better results than the classical model of e-learning, viz. 'learning by distributing'. The offered '5-step' teaching model can be adapted to different age groups and subjects, which opens up possibilities for further research.en
dc.languagesr (latin script)
dc.publisherУниверзитет у Новом Саду, Природно-математички факултетsr
dc.rightsopenAccessen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceУниверзитет у Новом Садуsr
dc.subjectMetodikasr
dc.subjectmethodsen
dc.subjectinformaticsen
dc.subjecteducationen
dc.subjecteLearningen
dc.subjectmodelen
dc.subjectteacheren
dc.subjectcompetenceen
dc.subjectresearchen
dc.subjectInformatikasr
dc.subjectobrazovanjesr
dc.subjecte-učenjesr
dc.subjectmodelsr
dc.subjectnastavniksr
dc.subjectkompetencijesr
dc.subjectistraživanjesr
dc.titleModel e-učenja za podršku razvoju informatičkih kompetencija zaposlenih u obrazovanjusr
dc.title.alternativeElearning model for supporting ict competencies development of employees in educationen
dc.typedoctoralThesisen
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractХерцег, Ђорђе; Ебнер, Мартин; Херцег, Ђорђе; Машуловић, Драган; Богосављевић, Радмила; Ебнер, Мартин; Петровић, Марина; Модел е-учења за подршку развоју информатичких компетенција запослених у образовању; Модел е-учења за подршку развоју информатичких компетенција запослених у образовању;
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/37338/IzvestajKomisije6877.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/37338/IzvestajKomisije6877.pdf
dc.identifier.fulltexthttps://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/37339/Disertacija6877.pdf
dc.identifier.fulltexthttp://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/37339/Disertacija6877.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_7184


Документи за докторску дисертацију

Thumbnail
Thumbnail

Ова дисертација се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о дисертацији